Mr Helmut skrev:...men när jag inte blir erbjuden kvitto...
Argyle skrev:Det du nu skall göra är att hitta ett vittne till köpet, hade du en kompis med dig och bevittnade köpet?
Men hittar du kvittot är allt baggis
Allt_elr_Inget skrev:för cirka 7 månader sen beställde jag ett paket för 300 spänn i förskott!! efter julen fick jag hem ett brev där de krävde på att få betalt av den redan betalda paketet.
Ta fram ett kvitto på att du betalat sa han på lelles till mig. Vem sparar sånna kvitton i över ett halvår??
Lelles kan verkligen dra åt helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dags att bojkotta dom
Mr Helmut skrev:men när jag inte blir erbjuden kvitto och dom lovar skicka kvitto+ plagget?
edit:
Anita fixade det där fint, nu får jag hämta ut paketet i morgon och slipper betala något och dom ska sätta in pengar osv
ett tag trodde jag att man blivit lurad på pengar där när dom själva på lelles sa att hon kanske stoppade dom i egna fickor
Så nu är alla glada
Allt_elr_Inget skrev:för cirka 7 månader sen beställde jag ett paket för 300 spänn i förskott!! efter julen fick jag hem ett brev där de krävde på att få betalt av den redan betalda paketet.
morecore skrev:Så här gör man på mässor:
1. Man tittar
2. Man bestämmer sig vad man troligen ska köpa
3. Gå hem o köper det på nätet, från nån annan affär som inte bor i sverige!
Magnus-Sthlm skrev:Tycker att dom är helt ok ute på reservdelar. Får alltid bra bemötande och service av Svante. Adi har jag ingen erfarenhet av men jag hoppas att han är bra då jag tänkte serva hojen där till våren.
Däremot ...var ute i mc-hallen och tittade. Inte en enda försäljare kommer fram under dom 20 minuter jag är där. Går då fram till ett av rummen där en säljare sitter bakom skrivbordet och pratar med sin kompis som är i samma rum. Ingen reaktion. För nöjes skull ställer jag mig i dörröppningen och bestämmer jag mig för att vänta och se hur lång tid det tar innan jag får hjälp. Det här är helt sant men det går över 10 minuter innan han tittar åt mitt håll och undrar vad jag vill. När jag säger att jag ville ha hjälp för en halvtimma sen när jag kom in och ytterligare för 10 minuter sen då jag ställde mig i hans dörröppning skruvar han på sig obekvämt varpå jag tackar för det enorma intresset och frågar om han vet närmaste väg till Din Mc. Riktig idiot.
Magnus-Sthlm skrev:Tycker att dom är helt ok ute på reservdelar. Får alltid bra bemötande och service av Svante. Adi har jag ingen erfarenhet av men jag hoppas att han är bra då jag tänkte serva hojen där till våren.
Däremot ...var ute i mc-hallen och tittade. Inte en enda försäljare kommer fram under dom 20 minuter jag är där. Går då fram till ett av rummen där en säljare sitter bakom skrivbordet och pratar med sin kompis som är i samma rum. Ingen reaktion. För nöjes skull ställer jag mig i dörröppningen och bestämmer jag mig för att vänta och se hur lång tid det tar innan jag får hjälp. Det här är helt sant men det går över 10 minuter innan han tittar åt mitt håll och undrar vad jag vill. När jag säger att jag ville ha hjälp för en halvtimma sen när jag kom in och ytterligare för 10 minuter sen då jag ställde mig i hans dörröppning skruvar han på sig obekvämt varpå jag tackar för det enorma intresset och frågar om han vet närmaste väg till Din Mc. Riktig idiot.
Anneli skrev:Har även uppfattat att jag som tjej inte alls är intressant som kund. Fungerar t.o.m. bättre när manlig bekant ber om hjälp åt en.
/my 2 cent
2fast4hjo skrev:Gick vidare till Duells monter och fick kanonhjälp av en mycket kunnig försäljare, berättade bl a hur tillverkningen av araihjälmar går till. o gissa vad..provade samma hjälm o försäljaren sa "så klart det han ska ha small"
Ska man skratta eller gråta...
denimblack skrev:Duells säljer inte Araihjälmar, men eftersom jag såg dig & 2fast4some i Allright-montern o titta på hjälmar så antar jag att det var där ni fick så bra hjälp! Inget ont om Duells dock.. de är super.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|