Lellesmc inget att handla på defenetivt inte online ..
Beställde en enduro ryggsäck och delar från dom för några år sen.. tog 3 veckor för grejerna att komma ..
Jag: när jag ringer upp och frågar var grejerna är..
Lelles:ryggsäcken inte finns i lager ...
Jag : men för i H tänker jag .. frågar då varför dom inte har skickat packningarna och oljan jag hade beställt...
Lelles: JAJA vi får väl skicka dom då ...
" Dom har en bra inställning där "
Jag: Hur lång tid tar det innan ryggsäcken kommer då ??
Lelles: det tar 2-3 dagar den är beställd nu ..
Jag: VAAAA SA DU ??? Beställd nu ?!?!? Jag beställde den för 2 veckor sen !!!
Lelles: Det kan jag inte se !! Den är beställd nu !!!
Jag : räknar till 10 tyst i mitt huvud... är så nära på att skicka telefon ut igenom fönstret..
Jag : Men ni skickar packningar och olja nu på direkten ??!!
Lelles: Ja det gör vi !!
Jag: bra för jag behöver dom i helgen !!!!!!!!!
Lelles: ingen fara dom kommer !!
Jag: bra .. och se till att skicka ryggsäcken direkt när den kommer !!!!!!!!!!!
Lelles: Jo det är ju klart vi gör..
15 min senare ringer dom från Lelles
Lelles: angående din beställning ?!?! Vi kan inte hitta någon internet beställning från dej !
Jag : MEN VAD I HELVETE HÅLLER NI PÅ MED ?????????????? ÄR NI INTE FRISKA I NÖTTERNA NÅGON AV ER ???????
Lelles: Du behöver inte vara så otrevlig !!!
jag: Kokar av illska men säger inget
Lelles : är du kvar ??
Jag: JA det är jag .. Jag mailar över min bekräftelse till er nu !!!!!!!!
Lelles: ja gör det
2 min senare får jag ett mail om att mailet har kommit fram och att dom är JÄTTE ledsna för att det har blivit fel
Jag tänker : skönt nu kommer grejerna till helgen så man kan ut o köra lite ..
Onsdag nästa vecka:
avi på posten om att grejerna har kommit .
Jag hade lånat packningar och olja till helgen så köra blev det ivf .. Men dock blev det inte så mycke köra dom senare månaderna då den fredagen jag körde var fredagen den 13e och det slutade med att sista varvet så busade vi lite och jag gjorde en prakt vurpa
det blev till att åka till AKIS i uppsala för opperation av hand och har 2 axlar som hoppar ur led om jag lyfter något over axelhöjd..
KÖR INTE CROSS/ENDURO/MC på fredagen den 13e !!!
men men ..
går ner och hämtar packet..
Kommer hem och öppnar det ...
Härligt här ligger packningar, olja, och något som likar en ryggsäck ..
öppnar påsen som jag tror att ryggsäcken ligger i ... Och vad hittar man ??!?!? Inte FAN är det den ryggsäck som jag har beställt !!! Nej utan en camelback bara en vanlig camelback .....
Blir förbannad och ringer upp lelles IGEN ..
Jag: hej jag har fått hem mitt packet me mina grejer jag har beställt MEN finns ingen ryggsäck i den !!! Det ligger en camelback som jag inte har beställt där istället !!!
Lelles: Jaha och ???
Jag: VA SÄGER DU FÖR NÅGOT ??? !!!! säger du jaha och ???
Lelles: Ja !! Vad VILL du att jag ska göra åt det då ???
Jag: du är ju för fan dum i hela huvet !!!! JAG VILL ATT DU SKICKAR NER VÄSKAN JAG HAR BESTÄLLT !!!!
Lelles: nu är du otrevlig tycker jag !!
jag :
Det kan du ge dej fan på att jag är !! först får man vänta i 3 veckor på grejerna sen skickar ni inte ens rätt grejer FAST jag har skickat INORMATIONEN till er TVÅ gånger !!!
jag: skicka ner rätt väska och skicka med en returlapp så jag kan skicka tillbax grejen jag INTE har beställt så är du snäll...
Lelles: Det kan jag tyvärr inte göra !! du har inte betalt för väskan .. du har betalt för camelbacken!!! så du får beställa ryggsäcken för sej !!
jag:
Jag:
" den telfon finns inte längre
Summa summarum!! Det var sista gången jag någonsin beställer från LELLESSKÄMTC
Edit// Det är den där förb nnade kärringen som jag pratade med