Lellesmc gör mig förbannad!

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Jag är mycket nöjd med Lelles. Varje gång jag varit där har jag fått ett mycket bra bemötande och bra pris.
Om/när jag ska handla något igen så åker jag gärna dit.
 

Dale Cooper

Approved by Jenna Jameson.
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6 -99
Gabor skrev:
T det lugnt, folk sanackar så mycket skit....mycket för att dölja hur jävla kass dom själva är....dags att ransaka sig själva om hur mycket fel dom gör..
Patetiska jönsar, eller är alla världsmästare på SH ??


Snacka om ironi. Här skriver man inlägg om att man blir nervös....
Kollade posten nu och gissa vad som finns att hämta ut? Verkar som om min oro var obefogad. Nu ska vi se om det är de handskarna jag köpte som levererats... :tummenupp
 

Gabor

Guest
Dale Cooper skrev:
Snacka om ironi. Här skriver man inlägg om att man blir nervös....
Kollade posten nu och gissa vad som finns att hämta ut? Verkar som om min oro var obefogad. Nu ska vi se om det är de handskarna jag köpte som levererats... :tummenupp

Nä, två högerbackspeglar till en Gilera moppe och en Puch kolv.. :)
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Solan skrev:
Jag är mycket nöjd med Lelles. Varje gång jag varit där har jag fått ett mycket bra bemötande och bra pris.
Om/när jag ska handla något igen så åker jag gärna dit.


Lustigt att det bara är tjejer som skriver om bra bemötande på Lelles, finns en gammal tråd där samma fenomen uppträtt. Inget fel i det, grattis. Själv så är jag skittrött på att bli ignorerad av marknadsmässiga åtgärder ( läs gratisarbetare ) på Lelles.
 

Dino Velvet

#2702
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ingen
Kasta inte sten i glashus!

jP skrev:
Jag är för utökad svenskundervisning i skolorna.

Jag antar att du syftar på svaret "Jag är med direkt!", vilket är skrivet på korrekt svenska. :fakta

Om ditt svar inte var sarkastiskt ber jag om ursäkt. Jag fick den uppfattningen.

Men om du viftade med pekpinnen borde du nog kolla upp vad du själv skriver. Texten på din profil "-- If you really wanna go nuts you can always make a radio reciever - point it at white noise, write an analogue to digital module and plug it into a com port. " innehåller en hel del fel. :fakta

Mvh "Svenskläraren"
Ps. Jag är också för utökad undervisning i svenska språket. Ds.
 

Dale Cooper

Approved by Jenna Jameson.
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6 -99
Hämtat ut paketet med det jag beställde på mässan. Det var rätt handskar, både modell och storlek så jag är nöjd. Även med leveranstiden. Lider med de som inte haft samma tur dock... :pannkyss
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Fürstenhoff skrev:
Ursäkta men det återkommer gång på gång trådar om AVA Mc samt Lelles Mc ang hur dåliga dom är, hur dom behandlar kunder vid besök i deras butiker mm men ändå så gör folk affärer mer dem!! :va

Har personligen ingen egen uppfattning om Lelles Mc så dem kan JAG ej uttala mig om utan reflekterar endast till inlägg på detta forum mm, men AVA Mc - sicket skitföretag med Gunnar i spetsen!!

/Fürstenhoff.

Jag har aldrig handlat av Lelles MC via postorder, utan enbart varit inne i butik.
Väl i butiken har inköpen totalt kanske landat på 15000:- under 2005.

I butiken sköter de sig rätt bra. (Jag har iofs undvikit "gratisarbetarna") Har koll på grejerna och är duktiga försäljare.. Ragnar lyckades nästan få mig att köpa en KTM när jag egentligen tänkte köpa ett par nya handskar. :hihi

Den enda som är lite tveksam i butik, det är en kille på klädavdelningen.. jag minns inte hans namn... Han verkade inte ha helt koll på läget.


I vilket fall, som någon sa; De har gett sig på en försäljningskanal som de inte kan hantera - postorder.
Synd att de inte själva inser detta, och gör något åt saken.
 

sandstream

Guest
John skrev:
I vilket fall, som någon sa; De har gett sig på en försäljningskanal som de inte kan hantera - postorder.
Synd att de inte själva inser detta, och gör något åt saken.
:hej ...
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Chronic skrev:
Lustigt att det bara är tjejer som skriver om bra bemötande på Lelles, finns en gammal tråd där samma fenomen uppträtt. Inget fel i det, grattis. Själv så är jag skittrött på att bli ignorerad av marknadsmässiga åtgärder ( läs gratisarbetare ) på Lelles.

Jag är nöjd med Lelles och jag är fan inte tjej!
 

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
de nada
Har enbart positiva erfarenheter av Lelles, bra service o bra pris.
Dock ej handlat på postorder.

/N
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Är det inte lite så att man bara skriver och berättar om någonting när det inte fungerade som det skulle. Sällan jag går in på ett forum och startar en tråd med rubriken "Idag fick jag hem ett paket jag beställde, det fungerade bra". :va

Man förväntar sig att det ska fungera, därav skriver man bara när det inte gör det vilket leder till att vi andra forumanvändare endast får läsa det negativa.

:pannkyss

/Eppe
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Swedie skrev:
Alla som kommer klaga på min/vår mc-butik blir bannade :D

Nä, men det är all rätt att klaga. Fast var sakliga och säg inte att någonting bara är skit. Och det finns alltid två sidor av en historia oxå...

Självklart finns det 2 sidor av det hela (kunden har alltid rätt) :hihi får du ta med dig till din butik. Men Lelles verkar behöva mer personal om dom ska kunna fortsätta utan missnöjda kunder, i alla fall när det gäller postorder grejer.

Min avsikt var inte att kasta skit över lelles allmänt utan klaga över det specifika problem dom gjort för mig, vilket gjort mig förbannad:mad:

Ska snart åka till posten och se om jag kan hämta ut det utan att behöva betala nu.

Depåbitchen skrev:
Jag är nöjd med Lelles och jag är fan inte tjej!

Feminin?

Fotrally skrev:
BTW är någon som vet vem tjejen verkligen är? För det är slående likt min tjej..

Det är din tjej, jag skulle hälsa!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag har aldrig handlat något på Lelles men har ändå fått hjälp då jag varit där och tittat på saker.
Annars är Mcbolaget ute i Veddesta kanonbra att ha och göra med. Glada och trevliga killar.
Mc varuhuset har också jättebra personal som hjälper till och är trevliga.
Butikerna jag fått dåligt bemötande utav tänker jag inte nämna då folk i tråden redan sagt deras namn.

Nu väntar vid med spänning på hur Swedies butik kommer bli :yoparty

Chronic skrev:
Men en bitch är du.

Inte vems bitch som helst. Min biiiiiaaaaaatch i depån.
Dvs alltiallo. Mekaniker, fotmassör, bensinpåfyllare, tidtagare, paraplykille, sambo, tältuppvärmare, sovkamrat.. ja allt!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sirSmokealot skrev:
Skulle aldrig bemöda mig trängsel, kass service, långa väntetider etc. etc. för endast 10% rabatt. Aldrig.

Som sagt, jämför lite med utländska priser, lägg på frakt och vips, priset är ÄNDÅ billigare än i Sverige. Då ska det dock tilläggast att oftast är servicen/supporten oerhört bra och snabb. Självklart, jag vill värna om svensk handel och gynna svenska företag. Men när det gäller sådant här måste jag böja mig framåt och ta del av den övriga världens utbud.

Konklusion; nej, jag handlar inte på mässan för några ynka 10%.
 

snabbyamaha

i ide
Gick med
2 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Snabb sak...y...
Det känns som att mkt här bygger på Världsmästerskapen i att sprida missnöje.

Jag är missnöjd för att man inte kröp på knä för mig!!!

Jag är missnösjd för att jag inte fick värsta rabatten!!!

Jag är missnöjd för att det inte var mer personal än kunder i butiken!!!

Va fan!! jag är missnöjd för att de inte betalade mig för att komma in.

Alla butiker är vinstdrivande företag.

Ni prutar bort servicen när ni vill ha 20 % rabatt.

Det går ju inte att nyanställa personal utan vinst.

Det kostar att driva en verksamhet, Kolla hur lång tid det tar innan någon kommer och frågar om de kan hjälpa dig på ICA,

Och får ni någon rabatt där?
 

Gabor

Guest
snabbyamaha skrev:
Det känns som att mkt här bygger på Världsmästerskapen i att sprida missnöje.

Jag är missnöjd för att man inte kröp på knä för mig!!!

Jag är missnösjd för att jag inte fick värsta rabatten!!!

Jag är missnöjd för att det inte var mer personal än kunder i butiken!!!

Va fan!! jag är missnöjd för att de inte betalade mig för att komma in.

Alla butiker är vinstdrivande företag.

Ni prutar bort servicen när ni vill ha 20 % rabatt.

Det går ju inte att nyanställa personal utan vinst.

Det kostar att driva en verksamhet, Kolla hur lång tid det tar innan någon kommer och frågar om de kan hjälpa dig på ICA,

Och får ni någon rabatt där?


Bra sagt, håller med. :tummenupp

Detta jäv...." vad får jag för rabatt ? varför då ? Sätt låga priser å ingen rabatt. Ha service nivå - HÖG. Då kommer kunderna, å kommer tillbaks åxå.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top