Wagge
Kiruna?
Hade en liten diskussion med en kille här på sporthoj som var intresserad av min gamla hoj, och vi kom in på ämnet försäkring...
Last edited:
Racercukel skrev:Dom som kör skadefritt borde premieras mycket mer. Det ska löna sig mer att köra skadefritt!
Wagge skrev:Hade en liten disskution med en kille här på sporthoj som var intresserad av min gamla hoj, och vi kom in på ämnet försäkring...
Ska man bli rädd när han säger mitt namn?
Se .txt filen...
Wagge skrev:Mmm... borde vara ngt system för det där.. Om man krashar så ökar premien o.s.v. Det kanske finns ngt sånt system redan? Håller inte bolagen reda på hur många skadefria år man har?
Jo Trygg Hansa har ju det där med fem skadefria år...men jag anser när man tecknar sin första försäkring så ska det vara billigare redan då, inte förrens man kraschar ska det kännas lite mer.
Wagge skrev:Hade en liten diskussion med en kille här på sporthoj som var intresserad av min gamla hoj, och vi kom in på ämnet försäkring...
Se .txt filen...
Hmmm... jag med, fast det kanske ni förstod...perkihlen skrev:Då tillhör ju jag de där 20% då
Wagge skrev:Hade en liten diskussion med en kille här på sporthoj som var intresserad av min gamla hoj, och vi kom in på ämnet försäkring...
Se .txt filen...
perkihlen skrev:Då tillhör ju jag de där 20% då
perkihlen skrev:Då tillhör ju jag de där 20% då
r1man skrev:Man kan säga att du sumpa en köpare på din hoj för att du inte gillar skenförsäkring..
Hur e de i övrigt, är det många här som skulle ge fan i att sälja hojen om det kommer nån som vill köpa men skriva på nån annan????
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |