DennisAberg
#YammoPower
SUCK, Dennis kom ner med hojen så skall du få åka lite fina vägar...
Har du kört den nu efter dom lagt nytt ?
SUCK, Dennis kom ner med hojen så skall du få åka lite fina vägar...
Har du kört den nu efter dom lagt nytt ?
Då ökar man bara farten så blir de snävareNej, men den är ju spikrak och platt om man jämför med vägarna jag tänker på
Hahaha, här har vi ett obotligt fall av gammal, grinig och bakåvänd =DNej jag hatar moderna maskiner som ser ut som om en jetski knullat en crosshoj och sedan har någon haschpåverkad 14-åring stänkt 8 olika färger på den med en hink. Jag vill ha min barndoms maskiner tillbaka tillsammans med skoterlukten som är halva upplevelsen.
När jag griper makten skall flaggan bli röd med ett vitt runt fält i mitten och yammaloggan i svart. Jag ska skriva kontrakt med Yamaha och börja nytillverka ET340, Phazer 480, SRV540 etc. Alla som påträffas med en modern gräshoppa skall djävlarimej få åka godsvagn till Laisvall.
*Du mäter avstånd i timmar.
Några mil till så är man i Norge, svänger mot Harstad och flinar i 80 mil obrutet i slingan över Andøya och Lofoten.
Vem vet INTE hur man använder startkablar?
Förra sommaren hjälpte jag ett par från stockholm att lokalisera reservdäcket i deras bil. Dom visste knappt vad fram eller bak var på bilen.
Ja och det har ju hänt olyckor för att föraren skulle dra ned på värmen men inte visste hur man gjorde...
Men listan ovan kan definitivt inte ha varit skriven av en norrlänning, det var så jag menade. Referensbasen innefattar inte att "man vet hur man använder startkablar" - det behöver knappast nämnas, typ man "vet hur man öppnar en ölburk" eller "man vet hur man låser toadörren"...
Och 20 mil, visst är det ENKEL väg? Annars är det ju inte ens långt, liksom...
Vem vet INTE hur man använder startkablar?
Det finns inget lappland och Norrbotten. Lapland sträcker sig genom både västerbotten och norrbotten!
Jo, fast det är skrämmande många som inte vet hur man använder startkablar, och det är ju i princip ingen som har det i bilen nuförtiden. Iaf inte söderöver.
Jag har flera gånger kört 50-60 mil enkel resa till en fest och kommer inte från och bor inter i norrland, 10 mil är ju ingenting. Det är ju vad man har till jobbet
Men, varit däruppe ett par gånger, och träffat på folk som åkt från Lule till Kungens kurva för att äta på donken och sen åka hem igen, för att det var en kul utflykt.
Inte använda startkabel kan jag förstå att det finns många idioter men åkt från Lule till Kungens kurva för att äta på donken och sen åka hem igen, för att det var en kul utflykt
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|