Lidl produkter (billiga mctillbehör)

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Ort
järna
Hoj
MT09 -17
Vill man skydda sin lack så tejpar man den eller lägger nått rent och mjukt emellan.

Clas Ohlson har nåt gummiliknande duk 25x40cm att lägga på intrumentpanelen/bilen för allt skit man lägger där,inte ska fara iväg i kurvorna
antiglid-matta 34-263,perfekt att klippa till o limma fast på väskan!:tummenupp
holm
 

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Falun
Hoj
Vägkungen
Förra året var jag sen till Lidel, då var allt slut. :huvet
I morgon kommer jag att vara utanför Lidel 8:59. :gnissla
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Var först in på Lidl i Södertälje kl 8 i morse, och det fanns lite prylar, dock inte särskilt mycket.Tar nog slut redan idag.

Vissa prylar hade man på tok för lite av. Det fanns t.ex. endast ett enda regnställ i storlek XXL (som jag dock inte köpte, det är ändå för litet). Och det fanns 3-4 st ryggskydd av varje storlek och kanske 10-12 tankväskor. Dåligt, verkligen löjligt lite. Det märktes lite VÄL tydligt att det bara är ett dragplåster för att få sälja lite mjölk samtidigt. Hjälmar fanns det dock ganska många av.

Och som sagt, jag var FÖRST in genom dörrarna. Så vill ni fynda så skynda. ;)

Jaså, vad jag köpte? Ryggskydd, tankväska och en intercom blev skörden.
 

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Ort
Förslöv
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Jaha då var man 727 kronor och 98 öre fattigare, men i gengäld 2 ryggskydd samt 2 liter "färsk" konserverad tysk juice rikare :tummenupp
 

Mr_SunBear

Medlem
Gick med
11 Jan 2007
Ort
Västerås
Hoj
2hjulslös
Såja! Ett ryggskydd, två tankväskor, två kättinglås, ett par handskar, en "rånaluva" och ett kapellöverdrag inhandlat. :D

Jag o en arb kollega var bland dom första in i butiken när den öppnade. Vi fick åka till två lidl för o få tag på allt då det blivit fel på lev till den ena butiken. :)

Så vill ni fynda så får ni snabba er. :tummenupp
 

Kyro

Med lem
Gick med
12 Oct 2006
Ort
Simlångsdalen
Hoj
1998 Yamaha XJ900
Har me varit i väg o handlat lite prylar, blir nog en sväng till....

Folk tror visst att bara för man kommer in i butiken i mc-mundering att man kan "allt".

Var en som frågade mej:
Om man är vuxen, ska man ha XL på hjälmen då ?:rofl hehe
 

sleepy_K4

65 blå/gröna kontant på bordet =)
Gick med
10 Aug 2006
Ort
Landskrona
Hoj
ingen nu mera
Ryggskyddet har genererat en tråd alla 15++ sidor så det vågar jag inte ens svara på. Kättingen har jag köpt 5 st av, se till o vänd låset nedåt så det inte kommer in vatten så funkar det bra mekaniskt iaf. Sen vilken kvalité på lås och kedja det är vet jag inte. Det är tungt o skrämmer bort några iaf!

du som har ett ex antal stycken låt inte låset kunna ligga nära marken för om den kan ligga på marken så ställer man den upp som ett A sen kastar en gatusten på den en gång så är den upp låst bara så du inte blir bestulen på hojen !!!
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Så då har man handlat ett ryggskydd, en tankväska, en liten tankväska och ett första förband :)

Hjälpte även en äldre herre att få rätt storlek på sitt ryggsydd så dagens godagärning är redan gjord :D
 

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Under korvhuset
Hoj
644 Xjell-edition
Själv så köpte jag ett regnställ och tjejen köpte regnställ och ryggskydd. Tyckte inte ryggskyddet satt något vidare, inte ledat utan jag tyckte det kändes som att ha en träplanka på ryggen men billigt var det iaf.

Annars så verkade det inte finnas så mycket av något förutom hjälmarna som verkade finnas i massor. Handskar hittade jag inte ens i min butik.
 

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
Jag och tjejen tänkte köpa ett ryggskydd till henne, det har ju ändå fått bra betyg i test. Men håller med tidigare om att det var som att ha en planka på ryggen, hon gillade det inte alls. Fanns inget mindre än S heller, hon skulle behövt XS.

Ett ryggskydd ska sitta bra till 100%, så det billiga priset vägde inte upp!

Tankväskan såg inte riktigt likadan ut som tidigare, farsan köpte en för 2-3 år sedan (som fortfarande ligger kvar i plasten!) och den såg lite större ut. Den hade iaf fler magneter än den som finns nu. Snäll som han är så fick jag hans!:tummenupp Han vill minnas att han gav 99kr då, så den har ju gått upp lite i pris.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Är det någon som vet om förra årets ryggskydd var ledat?

Jag köpte ett idag, men tyckte att det kändes stelt & inte alls följde svanken. Då skyddet inte är detsamma som fjolårets så kanske detta inte alls slår ut bra i något test.
 

Cozy P

Medlem
Gick med
21 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VTR SP-1 -00
Blev ett ryggskydd, 2 regnställ, 2 första förband, strumpor samt 2 tankväskor, stor+liten. Underställ i strl. medium tog slut på 20 min, så håller med om att det inte direkt fanns prylar i överflöd...
 

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR900RR
Blev Stor och liten Tankväska samt skorna med snörning(bättre än de trasiga jumpapjuck jag kör med till jobbet för tillfället). Kollade lite på en crosshjälm men den passade inte mitt huvud något bra. Annars verkade det vara rätt bra kvalitet på allvädersstället. Byxorna såg ut som halvardssons och var gjorda utav Cordura. Jackan var dock inte speciellt snygg men också den var gjord av cordura.
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Blev en förbandskudde, 2 kätting lås, 2 små tankväskor. Blev 2 av mycket då jag och tjejen ska ha.
Kättinglåsen är ju inte godkända men ser ju till att stoppa lite ytterligare då man även har godkända lås.

Jaja,, jag var på Lidl i Södertälje på lunchen, och hade gärna köpt en stor tankväska, men de var slut som sagt.. :(
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top