kurre3
Det är visst nån som är tillbaka...=)
Kanske vid 14 eller så ..
Men är det nån mer som kan den tiden ? Om det nu är bra väder ..
Det kan det nog vara
Kanske vid 14 eller så ..
Men är det nån mer som kan den tiden ? Om det nu är bra väder ..
En stund kan man flexa! Jag brukar alltid vara lite sen så det är nog ingen fara... Vi brukar vara från 2-5 pers, ganska friskt tempo. Imorgon var det tänkt att dra ut mot Pålsboda (borensberg, tjällmo) för att äta lunch där! Häng på du, alltid trevligt med fler folk!
Mencken, är ni flexibla? Hur många brukar ni vara? Jag kanske kan följa med kl 11 i värsta fall om jag biter ihop
Lägger en tråd även här.
Lördag 11:00 tar vi från norrping en tur och kollar över landskapet i östergötland. Har förstått att en del vill sova lite längre helt ok.
Skullle kunna vara lite kul om man senare på dan kunde sammanstråla åtminstone på en fika. har lite dålig pejl på vägar runt linköping men en träff i hjortkvar skull kanske vara nåt eller?????????
Ha det
Sotarn
Blev det ingen körning eller? Framåt eftermiddagen drog jag en sväng förbi Hjortkvarn, har nog inte varit där på två år så det var kul, riktigt fin sträcka men transporten är mördande tråkig. Åkte Linghem - Kimstad - Finspång. Efter en tur och retur repa åkte jag över Tjällmo till Borensberg och tillbaka. Lite kallt och halvtråkigt faktiskt.
Jag och Matte(från gotland vet du) åkte en sväng via Fornåsa-Borensberg-Hjortkvarn -Linköing fast vi utgick redan vid 10-snåret för att hinna till familjedagen och flyguppvisningen på Saab. Mellan B-berg och Tjällmo mötte vi 5-6 hojar på vägen tillbaka till Linköping. Kanske var det några härifrån?
Fint väder idag onsdag!
Någon som täknte ge sig ut på en tur ikväll, innan hösten gör sig påmind igen?
När e ikväll?
SLutar jobba 6 och om man får åka 125:a så e jag alltid sugen
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras