Linköping / Norrköping

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
1:a maj-kortege utan politiska motiv känns lite avlägset.. Men är det så, så varför inte!

Annars kan jag sluta upp EFTER kortegen, det kan jag ställa upp på! :tungan


Jobbigt att slira på kopplingen bara, skulle behöva dreva ner rätt rejält för att klara stadskörning öht egentligen.. Märkte det nu när jag åkte genom köerna i sthlm förra veckan.. :huvet

Å andra sidan ska man inte köa.. man ska åka småväg :yoparty
 

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Ort
Linköping
Hoj
690 smc -10
Nån mer från Linköping som ska upp till gelleråsen och gå en SHK kurs 20/4? Skulle va kul att ha nån o åka med!
 

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Suffer City
Hoj
XB12SX 2010
MC-konsultdagarna
12-13 April

I helgen har vi stort öppet hus på MC-konsult i Lidköping! Provkör Harley-Davidson & Buell 2008:eek:r, testa storscootrar och prova 4X4 i vår terrängbana. Massor av erbjudande på kläder & tillbehör och stor REA-avdelning där hundratals hjälmar, jackor, stövlar etc slumpas bort. Testa din hoj GRATIS i dynojetbänken!! Förutom detta: matservering, godistant, utställningar, burn-outtävling, jjippon :) Öppet: Lörd 10.00-16.00, Sönd 11.00-15 .00. Läs mer på www.mckonsult.se

Välkommen!!
 

Issue

Apan
Gick med
25 Jun 2006
Ort
Linköping
Hoj
690 smc -10
denimblack du är medveten om att du skrev i Linköpingstråden nu va? :p
Skilljer en bokstav och ca 25mil! Men tack för inbjudan ;)
 

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Mantorp
Hoj
KTM Duke -04
Hej på er. År det inte dax att ha en liten samankmst nån helg nu när det börjar dra ihop si.
Själv har man åkt hela vintern. men trött på att åka ensam nu.
Nu vet jag inte vart ni brukar mötas upp osv men i lkpg funkar bra för mig.
Kan ju vara kul o bara träffas o dra en fika nånstans och en lugn tur ut på landet :D .
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Hej på er. År det inte dax att ha en liten samankmst nån helg nu när det börjar dra ihop si.
Själv har man åkt hela vintern. men trött på att åka ensam nu.
Nu vet jag inte vart ni brukar mötas upp osv men i lkpg funkar bra för mig.
Kan ju vara kul o bara träffas o dra en fika nånstans och en lugn tur ut på landet :D .

Tyvärr så är det dåligt med gruppkörningar i linköping, men kollar du i norrköpingstråden så är de mer aktiva. Du brukar ha regelbundna gruppkörningar.
 

fartgalen82

2Fast2Live2Young2Die
Gick med
11 Feb 2007
Ort
Linköping
Hoj
FZ1-N 2008
Linköping!

Vi är ett par stycken som åker i linköping. Åker så mycke som möjligt bara vädret tillåter så lägg upp på den här tråden när det vankas åkning så gö jag det samma. Alltid kul med fler folk och träffa lite nya. Dessutom kanske någon är sugen på att dela lokal med mig. Har en lokal på G. Värme, 3 fas, vatten mm. Kan va nice att ha ett ställe att meka lite samt tvätta o hänga lite. Säg till om någon är intresserad.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Hej
Är detta med originalsystem alltid en regel på Sviestad? Trist då jag inte har det, men ändå klarar db-kraven.

Vi har db mätare så kom ut och mät så får vi se hur det går...
Dom hojar med slipon vi mätt på har inte klarat kraven, även fast det suttit db-killer monterat.
Allt som låter högre än en vanlig R1 med orgnalsystem kommer få vända hem igen utan några varv på banan.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vi har db mätare så kom ut och mät så får vi se hur det går...
Dom hojar med slipon vi mätt på har inte klarat kraven, även fast det suttit db-killer monterat.
Allt som låter högre än en vanlig R1 med orgnalsystem kommer få vända hem igen utan några varv på banan.

Motardljud?
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Vi har db mätare så kom ut och mät så får vi se hur det går...
Dom hojar med slipon vi mätt på har inte klarat kraven, även fast det suttit db-killer monterat.
Allt som låter högre än en vanlig R1 med orgnalsystem kommer få vända hem igen utan några varv på banan.

Ah! Kanon, det är fair play. :)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Har ingen motard.. Lurar på att byta men hela intentionen är att lägga ner gatåkat, köpa nåt billigt jag vågar ge stålet med och hålla mig på bana..

..motard kändes som en bra start för att få ha kul, men får man inte köra på Sviestad blir det lite kontraproduktivt!
 

fartgalen82

2Fast2Live2Young2Die
Gick med
11 Feb 2007
Ort
Linköping
Hoj
FZ1-N 2008
Samåka Lördag(destination norrköping)

Någon som är sugen på lite åkning på lördag (19:e) Funderar på att åka o kika in dom som träffas i Norrköping(Mc Orvars) Vore kul med lite sällskap från linköping.
 

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
KTM 300 EXC
Snus

Jag är ute efter en affär i eller i närheten av Linköping med bra utbud av snus. Egentligen räcker det att utbudet inkluderar Knox, men det brukar bara finnas i välsorterade butiker, och jag har inte sett det i Linköping. Någon vänlig snusare som har något tips?
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top