Linköping / Norrköping

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Jag är ute efter en affär i eller i närheten av Linköping med bra utbud av snus. Egentligen räcker det att utbudet inkluderar Knox, men det brukar bara finnas i välsorterade butiker, och jag har inte sett det i Linköping. Någon vänlig snusare som har något tips?

Of topic:

Länkat från Flashback -> "Jag köpte en stock knox för 150 pix hos videobutiken i skäggetorp, linköping."
 

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Brok Prestorp
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Vid 10.15 imorgon lördag samlas vi ett gäng vid max i linköping för färd mot norrköping och hänga på den samåkningen! Kul om vi blir fler.
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Hoppas Linkeboda hänger på imorgon också, 11.30 från McOrvars, lite mer i österled på vägar som några av er kanske inte upplevt förut.
 

Berna

Är det genetiskt eller ärftligt?
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha YZF 600R
Första maj

Hej.
Som "nyinflyttad" undrar jag hurvida det är något drag i kortegen i Norrköping första maj som jag hört ryktas om. Är redan uppbokad på valborg (åker till Askersund för kortege), men det vore kul att hitta likasinnade till Norrköping första maj i alla fall. Någon som ämnar åka dit?
 

fartgalen82

2Fast2Live2Young2Die
Gick med
11 Feb 2007
Ort
Linköping
Hoj
FZ1-N 2008
Åkning Fredag Linköping!

Vi blir ett gäng som åker en sväng fredag eftermiddag. Samlas kl. 17,00 vid Max . Är någon sugen att åka lite så är det bara att dyka upp.
Alltid kul om man blir några fler.
 

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Ort
Linköping/Oravais
Hoj
*S Å L D*
Blir det en samling vid Max igen nu på lördag/söndag morgon vid 10 för avfärd mot Norrköping. Alltid lika kul att ligga en bit bakom er på vägen och kolla på bakhjulskörning. : )
 
Last edited:

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Blir det en samling vid Max igen nu på lördag/söndag morgon vid 10 för avfärd mot Norrköping. Alltid lika kul att ligga en bit bakom er på vägen och kolla på bakhjulskörning. QUOTE]

Ska ni komma över och hälsa på oss Norpingbor i helgen så samlas vi klockan 12 vid McOrvars både Lördag och Söndag.
Ska se om det går att hålla tillbaka tyglarna på er Linköpingsbor denna helg :D
Ringensmiskarn
 

fartgalen82

2Fast2Live2Young2Die
Gick med
11 Feb 2007
Ort
Linköping
Hoj
FZ1-N 2008
Kommer från linköping.

Sticker mot Mc Orvars imorgon igen. Kul om fler hänger på från Max kl halv 12. Ju fler desto roligare :)
 

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Ort
Linköping/Oravais
Hoj
*S Å L D*
Tänkte komma iväg till Norrköping imorgon, stannar vid Max vid 11-11.30 för en liten frukost i solen. Hoppas att någon mer kommer med till Norrköping. The more the marrier : )
 

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Mantorp
Hoj
KTM Duke -04
Några härifrån SH som ska köra kortegen Linköping-Skänninge på valborg?

Jag brukar åka. dock var det med alla motard polare. nu vet jag inte. brukar inte gå direkt fort i kortegen. Men kanske dyker upp om det kommer nån/några fler trajjor så vi kan visa upp dom lite.
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Varning för löst grus på vägen mellan Bestorp-Brokind 34:an
Snabelbilen har varit i farten, inga varningskyltar finns:mad:
 

mrbula

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Cbr 600rr -07 :D
Garageplats för 1 natt??

hallå där!

är ny här på sporthoj och ska till linköping på fredag och stanna till lördag, så jag tänkte ta och kolla om det är nån trevlig hojåkare i linköping (helst i närheten av universitetet tex. i ryd eller lambohov) som har en plats över i garaget på fredag och kanske är sugen på att ta en tur på lördag om vädret tillåter?

ha det fint!
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Garageplats finns

Tjena,
visst ska man kunna ställa upp ifall det duger med centralgarage och nere i centrum istället?

Skickar mina kontaktuppgifter via PM (PM= privat meddelande, högst upp på sidan, till höger har du ett kuvert som blinkar...)

Ring ifall du ännu inte fått tag i garage.

hallå där!

är ny här på sporthoj och ska till linköping på fredag och stanna till lördag, så jag tänkte ta och kolla om det är nån trevlig hojåkare i linköping (helst i närheten av universitetet tex. i ryd eller lambohov) som har en plats över i garaget på fredag och kanske är sugen på att ta en tur på lördag om vädret tillåter?

ha det fint!
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top