Linköping / Norrköping

plozzaa

Om ingen är perfekt, är jag ingen :)
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
99-R1
cYBeraX skrev:
2307483 Tja
Jag bor mitt i Linköping typ, och är lite sugen på att åka
en sväng ikväll, nån fler som är sugen?

Jag känner ingen hojj åkare här :(

Jag hadde varit sugen att åka, men jag har tagit :fyllisar

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Skall till Sviestad på bankörning på lördag. Någon som skall dit?

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Vill bara tipsa alla motardbusar om denna länk vi tänkte dra igång "EastCoast Supermotords" mest som en kul grej och för gemenskapens skull tänkte vi trycka upp lite tröjor osv.. Sporthojsåkare är självfallet oxå välkommna!!!

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
22 juli

Min första heldag snacka om att vara helt slut körd. Blev impad av att alla skötte sig så bra inkl jag =)

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Jag ska möta upp en kompis vid 6 i sjögestad, efter det bär det av till vadstena... Efter en fika så åker vi över motala, tjällmo, finspång, norsholm --> hem! Vill du hänga på så kan vi väl mötas vid donken ryd vid kvart i 6!?

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Gick i diket igår mellan Linghem och Vårdsberg, framhjulet försvann för mig mitt på en raksträcka vid bromsning, vet inte om det var asfaltblödning eller olja eller...
Sitter här med trasig axel-häl-revben så det verkar vara färdigkört i år för min del.
Take care out there!

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
FZ1 skrev:
2336302 Gick i diket igår mellan Linghem och Vårdsberg, framhjulet försvann för mig mitt på en raksträcka vid bromsning, vet inte om det var asfaltblödning eller olja eller...
Sitter här med trasig axel-häl-revben så det verkar vara färdigkört i år för min del.
Take care out there!
Tråkigt att höra!

Åkte själv den vägen i onsdagskväll och tyckte att den kändes olustig, tur att det inte blev värre. Hoppas att du kryar på dig snabbt och att det läker ihop utan problem!

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
FZ1 skrev:
2336302 Gick i diket igår mellan Linghem och Vårdsberg, framhjulet försvann för mig mitt på en raksträcka vid bromsning, vet inte om det var asfaltblödning eller olja eller...
Take care out there!

Så tråkigt att höra. Du har fått tillräckligt av din beskärda del detta året. Satt på flygklubben igår och läste tidningen och såg en bild på en krashad gul R1 med mörkt dubbel bubble kåpglas som tillsamman med tidpunkt och väg gav mig onda aningar. Hoppas kroppen läker ihop och att du återfår suget att köra. Hoppas även att du kan få färdigt husbygget trotts att du inte kan gå för 100%.

Krya på dig
/ Stefan

micke70

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
snart r1 09
FZ1 skrev:
Take care out there!
Hoppas att du blir bra i kroppen snart och att du inte tappar sugen på att köra hoj
Blir det en 3.0 till nästa år

Mvh Micke

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
FZ1 skrev:
Take care out there!
Tråkigt, du har verkligen haft oflyt i år.
Krya på dig!

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
FZ1 skrev:
Take care out there!

Va tråkigt att höra Micke! Du har verkligen haft otur denna säsong med stulen hoj och nu detta. Men skam den som ger sig! Bara att krya på dig nu så är det en ny säsong i april 07! Nu borde du uppfyllt din kvot av otur/krasch för ett tag framöver :)

Hade du låst hjulet vid inbromsningen eller låg och lutade när det släppte?
Hoppas alla skador läker snabbt!

Peace!
RuffRyder

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
R6 -01
cYBeraX skrev:
2307483 Tja
Jag bor mitt i Linköping typ, och är lite sugen på att åka
en sväng ikväll, nån fler som är sugen?

Jag känner ingen hojj åkare här :(

Skrik till nästa gång! Ja e på :banana
Känner ingen me "rätt" hoj här heller...:confused:

Mille_d

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
yamaha r6 2005
Hejsan! Jag e nyinflyttat till Linköping från Helsingborg o känner inte en kotte här. Är inte direkt så haaaj på o hitta här runtom. :) Tänkte kolla ifall det är någon/några som brukar ses o åka runt lite och ifall man isf kan få haka på? vore ju trevligt med lite nya vänner :) Ni kan ju höra av er ifall det blir något. ha det braaa!! /Mille

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024