Du ska inte titta på de som arbetar, du ska titta på allt runt de som arbetar."Heta arbeten"-övervakare.
Du gör inget själv, utom att sitta och titta på de som arbetar. Tyvärr utan korsord eller radio.
Samtidigt kan man ju undra vilka som jobbar där, man vet inte om det är foodora eller Securitas som sköter säkerheten.Personer som sköter säkertkontrollen på flygplatsen måste hata att gå till jobbet. Ha med en massa idioter att göra hela dagen som inte fattar att ta av bältet och tömma fickorna
- Motmedel:Kontorsjobb. Sitta på arslet hela dagen. Springa med nåt papper för att nån skulle syna det
Jag bytte karriär från kontorsjobb till akutsjukvård/prehospital sjukvård och har inte ångrat det en sekund.Med erfarenhet av både kontorsjobb och mer fysiskt aktiva jobb så kan jag säga att jag brukar må mycket bättre efter en dag i verkstan än en dag på kontoret. På kvällen ska både kroppen och huvudet vara trött, då mår man bäst.
Det trista är att fysiska arbeten brukar gengäld inte vara särskilt intellektuellt stimulerande.
Hur är ditt only fans då, lite av varje?Med erfarenhet av både kontorsjobb och mer fysiskt aktiva jobb så kan jag säga att jag brukar må mycket bättre efter en dag i verkstan än en dag på kontoret. På kvällen ska både kroppen och huvudet vara trött, då mår man bäst.
Det trista är att fysiska arbeten brukar gengäld inte vara särskilt intellektuellt stimulerande.
Hur är ditt only fans då, lite av varje?
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |
Distinguished Gentleman’s Ride 18/5
Screenshot I maj är det ... |
|
![]() |
Indian-träff i Cornwall i augusti
Andra veckan i augusti håll... |
![]() |
Var femte mc-förare byter hjälm för sällan