Lista världens tråkigaste yrken

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Att tvätta innertak är inte heller någon hit. Känner en som fått pyssla med det under en, gudskelov, begränsad tidperiod.

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Alltid samma människa som sitter och säger "Ground floor" mm i hissen på Åhlens. Kan inte vara allt för kul :)

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
VTR Firestorm
känner en snubbe som vapenvägrade lumpen, han fick fästa frimärken på kuvert i 9 månader (framgick ej om det rörde sig om att slicka varje frimärke eller inte... fast det kanske skulle kanske vara ett bra sätt att ragga brudar på....)

Att arbeta på en könsjukdoms mottagning och behöva kolla på andra snubbars gröna snoppar hela dagarna :zpy

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag känner en som är resande i i inkontinensskydd...

Jag har föreslagit att det måste vara mysigare att vara resande i vanliga kläder...

Han har ingen humor :hihi

bad santa

erkänd fortåkare
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
:(
flygplansbromsklossbortsparkare kan inte va så kul heller.
eller att va den som kollar om det ligger skräp/fåglar i insugen på jetplan :3freak
jobba på macdonalds eller annan snabbmats kjedja.

jobba som kille i en erotik butik med kunder som hela tiden frågar om just den staven är bra :tungan

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
BT 1100 Bulldog
Ligga på en strand med en pinsett och vända på alla sandkorn så dom får samma färg på båda sidor.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
blomplanterare (ta en planta, lyft armen, vrid, tryck ner. repeat...)

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Honda CB400N
- Övervaka robotar... typ i fabrik

- Plank-putsare... Tänk vad jobbigt att sandpappra alla brädorna som man köper och gör golv av och så.. kan inte vara så kul :3freak

Last edited:

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Det som jag praoade med en gång i tiden: Räkna 10vita papper(tryckta med linjer och en logga) sedan lägga dit en baksida. gjorde block manuellt... Det sysselsatte jag mig med i en vecka :banana Kul med prao!

i_fieL_good skrev:
Se till att korvarna hamnar snyggt i korvpaketen. Man kunde tro att det var en finurlig maskin som gjorde det, men så är det inte. Har sommarjobbat en sommar med det. Dödens tråkigt. Räknade på det en gång, och kom fram till att jag pillade på c:a en miljon korvar den sommaren... :huvet
Ajdå och pappa som försöker övertala mig att sommar jobba just på en korvfabrik... Och ett av deras krav var blandannat att man just skulle jobba hela sommaren!

Rideass

Ung pung, på skrevraket.
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Tvåhjulssoffa GSA -08
Väktare.

Jag har då aldrig trott att det gick att toppa den tristess som kunde råda på logementet ibland i lumpen. Men det var tydligen möjligt.

Om ni vill återskapa känslan för er själva så följ dessa tips:

1) Ta på er halvtaskigt med kläder, så att ni vet att ni fryser om ni sitter länge stilla i en bil som inte är igång.
2) Se till att redan innan ni sätter igång att vara rejält skitnödig.
3) Ha inget att dricka, eller äta med dig. Du ska helst inte ätit på 4-5 timmar innan.
4) Ta en bil, gärna en obekväm caddy eller kangoo.
5) Tänk efter vart det finns en enslig port/dörr eller liknande ni kan bevaka.
Försök gärna hitta ett ställe där kontakt med andra människor är minimal.
6) Du får absolut inte ha något som helst att göra utöver kanske papper och penna, samt mobiltelefon. (tro mig, den är inte så kul efter en stund.)
7) Bege dig ut med bilen vid 21-22 en vardag.
8) Väl framme, stäng av bilen. Dra igång radion. (hett tips)
9) Glo på porten i 13 timmar.

Tadam! Det vill du inte göra igen! :3freak

sismo

Motorpsyklist™
Gick med
25 Mar 2005
Hoj
Hamas kom och sprängde den
Diskare på en hetsig resturant.. Fyfan.. Speciellt när de har EN disk delat på ett fik, en resturant och en glassbar. Schysst planering, verkligen. Dessutom alla andra sysslor som de andra som jobbar på resturanten är för "viktiga" för, som diskaren måste ta hand om (Soprummet, flytta allt tungt, städa, hjälpa till direkt ngn ber om det osv..).

OK, kanske inte just jättetråkigt, nog fan är det bland det sämsta du kan ha.

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
robotsvetsa ventilationsrör är det värsta jag personligen gjort, samma lika hela tiden man blir galen av sånt :huvet

Jonathan

Guest
KalleNorton skrev:
Då jag inte tycker om bromsspår i mina kalsonger, anser jag att torka sig är ganska nödvändigt.
Klart som fan jag också torkar mig i röven. Men menar bara att det känns helt onödigt på nåt sätt. Som att diska t ex. Det kommer ju aldrig bli slut på disk.

heimdal skrev:
på slutet ska du nog se att nån annan gör de åt dig :hihi
Oh, ljuva ålderdom. :gnissla

Iom att det finns en del gamlingar här på SH så kanske dom kan kommentera hur det är att bli torkad av någon annan?

:hihi

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...