Maciej EVO VI
Gudomlig sporthojare
Regnummer säger ingenting om vem som kör hojjen och i Sverige har vi inte ägaransvar.De "stekta" (TS) lär ju sitta på original filmen med ev. reg nr synligt
Regnummer säger ingenting om vem som kör hojjen och i Sverige har vi inte ägaransvar.De "stekta" (TS) lär ju sitta på original filmen med ev. reg nr synligt
De "stekta" (TS) lär ju sitta på original filmen med ev. reg nr synligt
/J
Ps
Kan inte "den mötande" komma in i tråden så vi får ta del av hans bild av händelsen.
...Däremot tror jag att du genom att läsa mina poster som är gjorda till stor del i samförstånd med vederbörande kan utläsa hans version...
Sensmoralen är väl igentligen den vanliga, tänk först och gasa sedan, och oavsett om du tycker du är Casey Stoner eller inte kommer det alltid något nöt och kör fortare, så kolla backspeglarna...
Potatisen och Jeanspojken.
Potatis kör motorcyckel fort.
Potatis kör alltid fort
Potatis glad.
Potatis möter elaka stuntpojkar med jeans
Potatis blir arg
Potatis ska lära jeanspojkar läxa, att inte köra i jeans
Potatis vänder motorcyckel och ska köra om, så att jeanspojkar förstår
Potatis säger till kompisar att nu ska han Schteeeka jeanspojkar
Potatis ser jeanspojkar köra fort där hästar bor
Potatis blir jättearg, nu kör han ännu fortare
Potatis kan äntligen köra om
Potatis riskerar livet på två st. Andra pojkar
Potatis är nu glad igen, nu jeanspojkar förstår att dom inte får köra i jeans
Potatis förstår inte att jeanspojkarna inte förstår varför potatis kör farligt, eftersom potatis inte säger någonting
Potatis vet inte att jeanspojkar spelar in omkörningen
Potatis märker att hela SH kan se filmen och säga dumma saker
Potatis kompisar tycker potatis duktig och skriker tuffa saker
Potatis ångrar sig och skäms lite
Potatis ska inte göra så igen.
Potatis nu blir kompis med alla igen
Potatis glad.
Sipp snapp snut, nu e sagan slut.
Sensmoral: KÖR ALDRIG I JEANS
Ptjaa, på Dig låter det sammanfattningsvis som "-lession learned, move on", och att körningen inte är något som denne anonyme potät kommer att framhålla i meritlistan?
Räcker för mig
Sensmoral: KÖR ALDRIG I JEANS
Jag tycker ändå att vi tappat lite fokus från stargate teorin.
Fint förklarat btw. Nu ska vi se hur folk lyckas vrida o vända på orden Dock tror jag inte att sättet att tukta forttjörare är att steka upp dom. Detta funkar nog bättre http://www.youtube.com/watch?v=HWvZ5UBJ8XU
Det e därför man har backspeglar Dock låter det i speedys version som att dom borde sett.Helt rätt, blir man nästan av prejad är det bra att vissa att man är besviken.
men inte alltid lätt att veta att det kommer någon bakom i den farten.
Ja den var ju matnyttig.. Mer kommentarer om vad folk kommenterat än om hurvida det var en lämplig omtjörning.
Alla verkar överrens om att det var dumt och inte blev som det förmodligen var tänkt, men diskussionen nu ligger alltså i att tycka mest hur fel det var? Lite som att vara Såsse.
Tyck vad du vill, det gör jag!
varför så mycket gnäll ok det va inte världens bästa omkörning men jag tror alla här har gjort en dum omkörning nån gång och varför ta in film om det på sh man ska inte klaga så mycket dom som blev omkörda låg från 140 och upp mot 170 i JEANS det måste va lika dumt eller är jag
Vad det gäller hur saker och ting avhandlas på vår hemsida, well, det mesta står väl här, eller?
Jag upplever inte att piloten blir hyllad, det var en omkörning som var för tight, däremot är alla glada att det gick som det gjorde!
Särnorna som blir omkörda är duktiga på att hantera hojen, det finns ett flertal filmer som bevisar detta, men faktum är att dom inte är välkomna på våra körningar klädda som dom är.
"Stekta" - Ja, faktiskt!
"Haha.." - Det tar jag som ett uttryck för att det gick bra, ingen körning som vi förespråkar, skulle vi det vore det inte bara "Svartens" begravning vi gått på. Och han är (hittills) den enda potatisen som förolyckats.
Själv lärde jag mig massor när han brakade av på Bogan!
Frågan är, kan vi lära oss något av detta?
-Förhoppningsvis, en liten missbedömning förvandlar en omkörning till ett nära tillbud, då jag vet vem som körde och har nära kontakt med vederbörande så vet jag att han tände till när det gick så in i helvete fort förbi stallet och att han skulle "lära" pojkarna var man gasar, fånigt, javisst, men det är också samma mentalitet som uppvisas här i form av hot osv...
Det finns inget försvar för omkörningen och det är det väl ingen som har sagt heller?
För även om DU kan hantera din cykel så kan DU inte påverka allt i din omgivning!
Fredrik
varför så mycket gnäll ok det va inte världens bästa omkörning men jag tror alla här har gjort en dum omkörning nån gång och varför ta in film om det på sh man ska inte klaga så mycket dom som blev omkörda låg från 140 och upp mot 170 i JEANS det måste va lika dumt eller är jag
Tar det stopp i 140-170 ut i skogen så håller skinnstället mest ihop delarna, räddningspersonalen är väl tacksamma i alla fall.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|