Hm det va ett j*vla liv för en liten omkörning!..
Nu är du ju SHs inneboende troll, men det här är anledningen till att man ska hålla sig från att köra om i blinda kurvor.
http://www.youtube.com/watch?v=RtenaxHwmng
Nån filmsnutt såg jag inte... Några inlägg som faktiskt innehöll något såg jag inte heller.
Hade varit trevligt att höra vad den mötande tyckte...
Hm det va ett j*vla liv för en liten omkörning!..
De har en tråd på sidan som heter hoppsan!
Sök och du skall finna Falafel..
Omkörningen är grovt utanför "okej" läge, sen skiter jag personligen i om föraren har collegetröja eller varselväst. En jävla tur och nada skicklighet
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2
Om du skrockar att det är höga premier när du själv isåfall kan ha varit bidragande till en höjning..Lite "kasta sten i glasthus"
Gossarna som du kommenterar, även om de inte kör rekommenderbart alls för gata, så är det inte säkert att de någonsin varit med till en höjning av försäkringspremierna.
Tror du har missuppfattat när du "ställer på banhojen" med trafikförsäkring på smc. Det är fortfarande en "trafikövning" ställ av istället och kör licens med banhoj om du har hojen för det enda syftet.
Sicken jävla diskussion....ligga och bomba i 140 blås och sen klaga över en omkörning av en person med samma nivå av omdöme. Som att höra två tondöva analysera Mozart....
Efter att ha läst alla kommentarer från Potatoes MC´s forum så inser man ju att det finns vissa skillnader i hur vi värderar denna omkörning
http://www.potatoesmc.com/forum/showthread.php?t=19807
Exempel:
*HAHA*
FETT!
STEEEKTA!
Det gick ju inte ens fort!
HAHAHA Underhållning deluxe!
De båda i filmen var en hårsmån från döden båda två och ingen drar parallen till tillfällen man suttit i kyrkan i skinnställ efter en hederskörning. Speciellt eftersom jag VET personer inom PMC som verkligen inte kör på detta viset utanför racingbanan och som förlorat kompisar till dylika omkörningar.
Misstag händer så det var ju bra att inget hände nu, men att inte ge ovett till denna stjärna är det jag reagerar mest på.
Amullo, problemet med att OM personen ger sig till känna så kan det bli ett juridiskt erkännande och det vore kanske inte önskvärt...
Fredrik
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |