Video Livsfarlig omkörning på Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

Danne 08

Rastlös
Gick med
22 Jan 2005
Ort
småland
Hoj
R1 -08
Som jag ser det så har den tråden två viktiga funktioner.
1. Ett stort underhållningsvärde :tummenupp (som vanligt på SH)
2. Kanske så läser omkörningspotatisen tråden och känner att "det där kanske var liiiite får små marginaler", och tänker på det nästa gång som någon kör för sakta. I så fall har SH kollektivet räddat en hojbroder+ ev oskyldiga.

Som en liten morot till de yngre piloterna vill jag bara säga att FB premien blir billigar ju längre man lever!
Skål:fyllisar
 
Last edited:

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Men på riktigt, hade jag haft en film för varenda tillfälle en bilist gjort nåt ogenomtänkt hade hårddisken varit full. Nu har vi en farlig potatis och då jäklar... vem fan har inte tänkt fel men lyckats ändå?
Om jag gör en "ojhoppsanomkörning" i min bil iförd potatiströja är jag automatiskt farligare då än om jag har en vit t-shirt?
 
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
....tror bara att dom flesta som skrivit i tråden har lite ludd i ena örat Betsy :rolleyes::krama

Men på riktigt, hade jag haft en film för varenda tillfälle en bilist gjort nåt ogenomtänkt hade hårddisken varit full. Nu har vi en farlig potatis och då jäklar... vem fan har inte tänkt fel men lyckats ändå?
Om jag gör en "ojhoppsanomkörning" i min bil iförd potatiströja är jag automatiskt farligare då än om jag har en vit t-shirt?
 

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Om jag gör en "ojhoppsanomkörning" i min bil iförd potatiströja är jag automatiskt farligare då än om jag har en vit t-shirt?

Det var en jäkla tur att föraren bar en potatiströja. Vågar inte ens tänka tanken om det istället varit en omkörningsligist som brassa 330 racer i jattzyyKållitch :crash
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top