visst fan ja,, har snart inte råd o köra-behåller nog rullarna för mig självKörba!! Mer ved på brasan kan ju bara göra att vi får lägre premier nästa år
visst fan ja,, har snart inte råd o köra-behåller nog rullarna för mig självKörba!! Mer ved på brasan kan ju bara göra att vi får lägre premier nästa år
visst fan ja,, har snart inte råd o köra-behåller nog rullarna för mig själv
Så sa han visserligen inte, phulquotare.[/
Hur sa han då ????
http://sv.wikiquote.org/wiki/Ingemar_StenmarkSå sa han visserligen inte, phulquotare.[/
Hur sa han då ????
Den stora skillnaden mellan Stenmark och hojåkare är att han är en svensk hjälte.
Är det också ett Stenmarkcitat?Fett i buken ger bra tryck i k*ken
Men på riktigt, hade jag haft en film för varenda tillfälle en bilist gjort nåt ogenomtänkt hade hårddisken varit full. Nu har vi en farlig potatis och då jäklar... vem fan har inte tänkt fel men lyckats ändå?
Om jag gör en "ojhoppsanomkörning" i min bil iförd potatiströja är jag automatiskt farligare då än om jag har en vit t-shirt?
Jajjemän!Vad säger du sportbike, ska det va V-twin, stötstänger och 60-talist på bogan? ...
omkörningspotatisen
veskryckardynga?
Om jag gör en "ojhoppsanomkörning" i min bil iförd potatiströja är jag automatiskt farligare då än om jag har en vit t-shirt?
Vad säger du sportbike, ska det va V-twin, stötstänger, 60-talister och grejs på bogan? Eller ska snorisarna få odla sin veskryckardynga?
http://www.youtube.com/watch?v=GU6ZsTfuFa4
www.youtube.com/watch?v=iUOgEeq7gCs
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj