Har du helförsäkring? Isåfall om du utnyttjat den i år...tyyyssssttt
Gnällhoj.com
Men - så fyndigt! Vilken härlig, klargörande och upplysande kommentar som med all säkerhet kommer föranleda att sitens ägare och Swedie omedelbart ändrar villkor, ändamål och regler för denna site fortsättningsvis. Den måste Du ha klurat riktigt, riktigt länge på, va?
SVEMO kommer naturligtvis att omgående bredda sitt utbud och förbereda för 365 dagars RRR i varje buske där en asfaltremsa finns inom synhåll, Trafikverket tar sitt förnuft till fånga och stipulerar om curbs så fort en vägsträcka ska renoveras eller anläggas! SMC och dess kontakter inom regeringskansli och riksdag borde ju nu omedelbart komma att verka för allmän amnesti för trafikförsyndelser, att tillåta alla fordon fritt för alla medborgare att framföra precis efter eget huvud och att en 1 000-kubikare omedelbart läggs till listan över de mänskliga rättigheterna vi alla har rätten att kräva. Jag förutsätter att lagstiftaren, om inte FB själva tar sitt förnuft tillfånga, påtvingar dessa skyldighet att försäkra denna rättighet upp över öronen för max en hunka per månad. Avställningsbart.
Och allt detta tack vare Din klarsynta kommentar och insiktfulla analys Finns det något annat Du kan passa på att hjälpa oss vanliga dödliga med? Eurokrisen? Världssvälten? Den globala uppvärmningen?
Saliga äro de saktmodiga, ty de skola besitta jorden...
Men - så fyndigt! Vilken härlig, klargörande och upplysande kommentar som med all säkerhet kommer föranleda att sitens ägare och Swedie omedelbart ändrar villkor, ändamål och regler för denna site fortsättningsvis. Den måste Du ha klurat riktigt, riktigt länge på, va?
SVEMO kommer naturligtvis att omgående bredda sitt utbud och förbereda för 365 dagars RRR i varje buske där en asfaltremsa finns inom synhåll, Trafikverket tar sitt förnuft till fånga och stipulerar om curbs så fort en vägsträcka ska renoveras eller anläggas! SMC och dess kontakter inom regeringskansli och riksdag borde ju nu omedelbart komma att verka för allmän amnesti för trafikförsyndelser, att tillåta alla fordon fritt för alla medborgare att framföra precis efter eget huvud och att en 1 000-kubikare omedelbart läggs till listan över de mänskliga rättigheterna vi alla har rätten att kräva. Jag förutsätter att lagstiftaren, om inte FB själva tar sitt förnuft tillfånga, påtvingar dessa skyldighet att försäkra denna rättighet upp över öronen för max en hunka per månad. Avställningsbart.
Och allt detta tack vare Din klarsynta kommentar och insiktfulla analys Finns det något annat Du kan passa på att hjälpa oss vanliga dödliga med? Eurokrisen? Världssvälten? Den globala uppvärmningen?
Saliga äro de saktmodiga, ty de skola besitta jorden...
Det som räddade situationen var att mötande såg "speedy" och gjorde undanmanöver!
Ta nu en näve blå valar och somna in
Mina popcorn är slut någon som har en påse eller två till övers.
eller att den som körde om körde så fort som han gjorde... hade han kört lugnare så hade han ju inte hunnit om ;-)Det som räddade situationen var att mötande såg "speedy" och gjorde undanmanöver!
eller att den som körde om körde så fort som han gjorde... hade han kört lugnare så hade han ju inte hunnit om ;-)
Från filmen är det rätt svårt och avgöra vad som "räddade" situationen, jag ser i alla fall inte den mötande tillräckligt bra för att avgöra om personen gör en undanmanöver eller ej... man ser inte heller hur mycket personen som körde om såg, han kan mycket väl ha sett den mötande hela tiden och vetat att han hinner om även om det är tight.
eller att den som körde om körde så fort som han gjorde... hade han kört lugnare så hade han ju inte hunnit om ;-)
Från filmen är det rätt svårt och avgöra vad som "räddade" situationen, jag ser i alla fall inte den mötande tillräckligt bra för att avgöra om personen gör en undanmanöver eller ej... man ser inte heller hur mycket personen som körde om såg, han kan mycket väl ha sett den mötande hela tiden och vetat att han hinner om även om det är tight.
Vad menar du med "lägg av"?Lägg av det var idioti från början till slut. Finns inga förmildrande omständigheter bara ren idioti.
Så du menar att du ser i filmen vem som räddade situationen?Du behöver rejälare halmstrån att gripa efter.
Du milde vilket fattigt resonemang.
Absolut men det har ingenting med vad jag skrev och göra.Hahaha, lägg av! Hade mötet hållit ut 50 cm hade det toksmällt, pungt!
Varför ska jag vara tyst? Tycker du någon av piloterna i Ts kör på ett sätt som är ok på allmän väg?
Nej jag vill inte vara med och betala dagens premier när det är gossar som dessa som ser till att dom är skyhöga.
Jag körde gathojen helförsäkrat och har tyvärr fått en cykel inlöst efter en incident på en SMC körning resten av mina klotningar har jag betalat ur egen ficka.
Bancykeln är avställd mest hela tiden om det inte är kurs med smc då den ställs på och trafikförsäkras endast för att det är tvång.
Har jag skrivit någonting om vad jag själv tyckte om omkörningen? Nä det har jag inte, skrev att det är svårt och bedöma vem som "räddade" situationen.
Du behöver rejälare halmstrån att gripa efter.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|