Confusious
BikerBoyZ Sthlm
Morrn Javisst är jag gammal, långsam, trist och bor i en håla. Men jag är förhoppningsvis medveten om det, när man väl är det behöver man inte låtsas mer, serru... Jorå, de jag känner från ROTN är rätt trevliga, vi brukar stöta på varandra då och då, bland annat på Kemora.
För att sammanfatta: jag lovar att börja leva livet lite mer - det blir något att se fram emot. Du då? Ska Du fortsätta skrämma tanter eller lägga bort lite attityd, tagga ner lite grand och se till att ha skoj på hoj utan att spela Allan?
På så sätt - får vi ju bägge ut något av diskussionen
Där se man, gjorde lumpen på A9 i Boden för några år sen. Hedenbasen verkar vara ett hett ställe till att stunta på.
Ja man ska leva livet till 200%, gör nå roligt av situationer och ta dom chanser som kommer. Tummen upp till dig!
Ska jag vara ärlig så ja, jag kommer fortsätta att "skrämma" tanter, min attityd är det inget som helst fel på, fråga vem som helst som känner mig. Har bara svarat på samma nivå jag har fått frågor/påståenden om.
Allan ballan vet jag inte vad du har fått de ifrån, för en sån person är jag verkligen int.
Däremot har du iaf rätt på sista punkten, jag har alltid kul på hojen. Sticker aldrig ut och bara söndagsåker, livet är för kort för sånna turer.