Video Livsfarlig omkörning på Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Japp - då fick man knappt någo gjort på kenege idag pga denna underhållande tråd. Som tack till alla som sett till att göra in dag på kontore uthärdlig tänker jag slänga upp en skön "dagens bild" tror jag...typ säsongsavslutningsbild fr Bulten...måste bara kolla så jag få lägga ut den !

Tack så mycket för en najs säsong och jag ser fram emot en najs vinter med massa roliga skittrådar med moralkakor, pajer som kastas, luncher som kastas upp när man läser vissa förstoppade stofiler som "inter ger mycket" för det ena och det andra...och annat idiotiskt trams som vi alla engagerar oss så inåt helvete mycket i på denna eminenta forum.

Vi tillhör den intellektuella MC ELiteN - glöm aldrig det och håll SH fanan högt !

tumblr_ma5vdqthnb1qdyg71o1_1280.jpg
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Ser ut som om det är en potatis som är ute och glider? Eller ser jag fel på tröja? Är ju trots allt väldigt suddigt och finns nog väldigt många liknande tröjor, men? (Inte läst alla inlägg om det fastställts eller inte men :p Skön fart har snubben iaf! Nära ögat och tur att det inte blev slutåkt för minst 2 förare iaf.
 

AsuddenBurstOf

Icke Medlem
Gick med
4 Oct 2007
Ort
by
Hoj
1989
Jo vi ser väl, men erkänn att du skulle väl också heller skrämma en pensionär än en lam ren som ni har där uppe? :hihi
Vad jag vet så är vi alla ganska straighta, men så länge du åker tjejhundra så tycker jag du inte ska låta så där. :banana
BikerBoyz låter inte bra ghay, måste va det om man har en busa 1300 i klubben :D Flickhundra inlägg eller inte. Väger man inte som vi tjockisar, 95-105 pannor behövs inte liteklubba :7peta :glömdet
 
Last edited:

"Masen"

Bikerboyz medlem
Gick med
11 Sep 2004
Ort
Vendelsö
Hoj
R1
Jag vet att Potatoeskillen visste vad han gjorde när han påbörjade omkörningen, Men jag är tveksam om han visste vad det skulle leda till.

Som redan skrivits, den här tråden räddade en dag på kontoret, ser fram emot morgondagen.
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
desto mer tvivlar jag på att Du ens sett en livs levande ren. Dom går inte att skrämma serru:)
Nä det gör de fan inte... lyckades krocka med en på längdskidor i lumpen, kom ner för en backe och hur mycket man än skrek och hojtade så stog renen bara och tittade på mig tills jag körde in i den.
 

Confusious

BikerBoyZ Sthlm
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Söder
Hoj
2000 Yamaha R1
Jag har färdats längs Din heliga treenighet - Bulten, Bogan och Svea. Ju mer jag läser av det Du skriver och beskriver - desto mer tvivlar jag på att Du ens sett en livs levande ren. Dom går inte att skrämma serru:)

G'natt!

PS - för övrigt heter det numera Kållitchtröja...

Bra att du har lärt känna mig på så få inlägg, tycker bara de är roligt att du orkar vara ihärdig. (rensyndromen) :krama Du kanske ska börja hänga med riders of the north och börja leva livet lite mer, men de kan ju inte va lätt och vara gubbe, spec när man ska sova så tidigt? :hej
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Nu har jag inte läst hela tråden, men var det en potatoes tröja eller en bikerboyz tröja....:rolleyes:
 

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trosa
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Äh, håll nu lite nivå så tråden inte låses igen, vad jag skulle vilja be Lucasz om är att lägga upp filmen från minuten innan, dvs en min innan klippet börjar, eller har det materialet mycket lämpligt försvunnit?:hihi
Sen slutar jag aldrig facineras över hur många det är som hänger på SH och har åsikter utan att ens äga en sporthoj, det är iofs en definitionsfråga men en KTM 625 är iaf i mina ögon ingen sporthoj, men jag kanske är dåligt bevandrad.
Är detta SH.com eller PRO.com?

Fredrik (snart 40 och lika glad för det)
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Äh, håll nu lite nivå så tråden inte låses igen, vad jag skulle vilja be Lucasz om är att lägga upp filmen från minuten innan, dvs en min innan klippet börjar, eller har det materialet mycket lämpligt försvunnit?:hihi
Sen slutar jag aldrig facineras över hur många det är som hänger på SH och har åsikter utan att ens äga en sporthoj, det är iofs en definitionsfråga men en KTM 625 är iaf i mina ögon ingen sporthoj, men jag kanske är dåligt bevandrad.
Är detta SH.com eller PRO.com?

Fredrik (snart 40 och lika glad för det)

Tror inte man måste äga en sporthoj...man måste tjöra en snabb hoj och en snabb hoj blir en snabb hoj när man tjör den snabbt...oavsett vad det e för hoj och en KÅTeM kan man tjöra snabbt om man är bra på att tjöra, eller om man är dåli på att tjöra men ändå lite dum i huve och inte fattar nått...Sen kan man tjöra en sporthoj utan att äga en ens en gång...sen kan man äga en sporthoj och tjöra den långsamt - då blir det en långsam hoj man äger...

Sen finns d de som tjör hoj på bananen bara och det är ju inte på riktigt för där har man inga möten, typ en skyddad verkstad...får de vara här och skriva - de äger ju iof en sporthoj...?
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Stor! Den ena är snygg :hihi

stygg e bättre än snygg...:yoparty

den här tråden kommer att återgå till den nivå där den hör hemma fortare än eehh...typ fort som fan
 

Wizzard

Village Idiots MC
Gick med
14 Dec 2003
Ort
North of Stan
Hoj
GSX-R 1100 -92; GSX1300R Hayabusa 2014
Jag har färdats längs Din heliga treenighet - Bulten, Bogan och Svea. Ju mer jag läser av det Du skriver och beskriver - desto mer tvivlar jag på att Du ens sett en livs levande ren. Dom går inte att skrämma serru:)
.
Appapp ni kör ju med devisen om man håller rätt hastighet så hinner dom inte upp på vägen...
Det är aldrig för sent att ge upp
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Frågan är om du vågar visa dig på rosen nu när så många hårdingar uttryckt hot. :rofl

han kan väl bara hålla sig på behörigt avstånd från ÄVENTYRSHOJAR och visa ånger så ska det ordna sig...
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Joina vårt gäng istället! Vi kör inte så mkt utan fikar mest (och blir äldre än 30).

View attachment 370213

Känner just du att du är osäker på om du har det som krävs för att fika lika mkt som oss så kan du alltid joina vår systerklubb. Lite mindre fika, men lite mer sjuka framhjulsburnouts!

trikerboyz.jpg


Finns som både hoodie OCH collegetröja!! :yoparty
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top