Video Livsfarlig omkörning på Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

Jolly

Bikerboyz Sthlm
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Tokholm
Hoj
GSX-R 1000
Den här tråden utvecklades blixtsnabbt till årets skönaste - alla kategorier.
:tummenupp
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Redan skickat in förslag att grusa bulten och bogan så vi slipper detta spektakel 2013 :lol

Över för alla kungar.
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Ptjaa, Du får en att undra från vilken kroppsöppning det som luktar kommer?

Seså, jobba på duktigt nu så har Du säkert skrämt en pensionär också innan säsongen är slut. Det blir något att titta på under kalla vinterkvällar:tummenupp

Kan du ta om det där? Ska bara droppa brallorna så kan du prata med min :arsele. Puss
 
Last edited:

Confusious

BikerBoyZ Sthlm
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Söder
Hoj
2000 Yamaha R1
Ptjaa, Du får en att undra från vilket kroppsöppning det som luktar kommer?

Seså, jobba på duktigt nu så har Du säkert skrämt en pensionär också innan säsongen är slut. Det blir något att titta på under kalla vinterkvällar:tummenupp

Jo vi ser väl, men erkänn att du skulle väl också heller skrämma en pensionär än en lam ren som ni har där uppe? :hihi


Du, är ni en uttalad ghey-klubb eller accepterar Bikerboyz (z var inte ens coolt på 90-talet) även straighta medlemmar?

Vad jag vet så är vi alla ganska straighta, men så länge du åker tjejhundra så tycker jag du inte ska låta så där. :banana
 

singel

Runka.com
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Saltsjö-Boo
Hoj
Kawasaki ZX10R
Hade killen i gängtröjjan kört lite fortare så hade han inte varit så nära han som körde åt fel håll. Tror han var lite trött i gasarmen. :7peta
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Lelle pöjk, när Du blir stor, får kroppsbehåring och vågar lämna Bulten, Bogan och Sveavägen för att upptäcka den stora världen, då är det inte helt osannolikt att våra vägar korsas. Det finns asfalt bortom Norrtull, tro det eller ej!

Välkommen att upptäcka verkligheten:)

...än en lam ren som ni har där uppe? :hihi
 

Confusious

BikerBoyZ Sthlm
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Söder
Hoj
2000 Yamaha R1
Lelle pöjk, när Du blir stor, får kroppsbehåring och vågar lämna Bulten, Bogan och Sveavägen för att upptäcka den stora världen, då är det inte helt osannolikt att våra vägar korsas. Det finns asfalt bortom Norrtull, tro det eller ej!

Välkommen att upptäcka verkligheten:)


Ja då man är uppvuxen i norrland så nog vet jag om att de finns fin asfalt norr om stan också. Bra med kostängsel som fångar upp hojen också. (En annan historia) :D
De kanske ni borde införa där uppe också så ni slipper era supporter renar som hänger längs vägarna där uppe? Fast ni kanske gillar naturnära publik? :hej

Micke™;5646868 skrev:
Har du inget roligt material från bulten med galenskaper på ifrån helgen som var? :D:D:D

Tyvärr så var jag ej med och bomba, så vet inte om någon filma.
 

friflyg

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2007
Ort
årsta havsbad
Hoj
Zx10 05:a
Fuck, jag kör ju huvtröja,,,måste till tryckaren och beställa en college tröja!! Vill ju inte att folk ska få allergiska utslag eller bli upprörda,sen ska jag köpa en veteranmoppe som jag bara torrgasar i garaget(miljön)så ingen kan bli upprörd över mitt val av båge....NOT!!:arsele:arsele
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Jag har färdats längs Din heliga treenighet - Bulten, Bogan och Svea. Ju mer jag läser av det Du skriver och beskriver - desto mer tvivlar jag på att Du ens sett en livs levande ren. Dom går inte att skrämma serru:)

G'natt!

PS - för övrigt heter det numera Kållitchtröja...

Ja då man är uppvuxen i norrland...
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Japp - då fick man knappt någo gjort på kenege idag pga denna underhållande tråd. Som tack till alla som sett till att göra in dag på kontore uthärdlig tänker jag slänga upp en skön "dagens bild" tror jag...typ säsongsavslutningsbild fr Bulten...måste bara kolla så jag få lägga ut den !

Tack så mycket för en najs säsong och jag ser fram emot en najs vinter med massa roliga skittrådar med moralkakor, pajer som kastas, luncher som kastas upp när man läser vissa förstoppade stofiler som "inter ger mycket" för det ena och det andra...och annat idiotiskt trams som vi alla engagerar oss så inåt helvete mycket i på denna eminenta forum.

Vi tillhör den intellektuella MC ELiteN - glöm aldrig det och håll SH fanan högt !
 

friflyg

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2007
Ort
årsta havsbad
Hoj
Zx10 05:a
Finns det ingen film från när er polare klotade och bröt ryggen på bulten i början på förra säsongen?

Jag tänker främst på efterspelet då resten av gänget stod å kedjerökte och pillade på resterna av hojen medans en passerande vanlig trampcyklist var den enda som hade bollar att ta hand om personskadorna?
. Jag var på plats och körde hjärt lungräddning på mannen tillsammans med cyklisten i 15 minuter till ambulanshelikopter kom! Han klarade sig inte:(
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top