Lost säsong 2

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Gah! Jag såg på avsnitt 1-3 igår. Ångrar bitter, skulle ha väntat så jag hade avsnitt 4 också!!! Blir ju galen ju!!! På tok för spännande serie! Synd bara att jag bara kunde tänka på en viss låt under senare halvan av avsnitt 3, "My finger, is on the button"

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
haha, man satt ju typ och BAD dom att INTE trycka på knappen.

Men tydligt är att det där bandet är en hypnos som tvingar folk att inte våga att inte trycka in koden.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Swedie skrev:
haha, man satt ju typ och BAD dom att INTE trycka på knappen.

Men tydligt är att det där bandet är en hypnos som tvingar folk att inte våga att inte trycka in koden.

Fan det tänkte jag inte på... Det kanske du har rätt i... Jack var ju inte speciellt övertygad, men frågan är om han blev påverkad undermedvetet ändå? Eller om han bara tryckte för att få tyst på dom andra?

Jag satt också och hoppades på att dom inte skulle trycka, funderade ut lite hemskheter som skulle kunna hända om dom inte gjorde det, t.ex. att hela bunkern impoderar på grund av stark magnetism eller något sådant spännande :tummenupp

Såg på löpsedeln till Aftonbladet igår också att det var en del som skulle dö, speciellt då "huvudpersonerna" men det kan ju vara så att det är en PR kupp också...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
mattsson skrev:
Gå in på den sidan, klicka på länken "Active Projects". Under "The Hanso Accelerated Remote Viewing Training Facility" finns en dold länk till en film man känner igen om man sett episode 3
Bitch, det gör det ju inte.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag måste IAF kolla ikväll, sa ni att det var en sådan där svan loga på hajen när dom var ute och flöt? Den missade jag totalt...
Sedan en sak som vi lade märke till... Den tjejen som blev nerkastad i gropen med dom var ju den tjejen som... var det Jack som satt i baren på flygplatsen med henne? Tror dom snackade om att byta plats på flyget eller något sådant... Någon mer som tänkte på det? Kanske jag som tänker helt fel också....

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag var tvungen att kolla utan undertexter, kunde helt enkelt inte hålla mig. Så jag fick sitta och översätta lite åt sambon, men det var det värt =).
Jo, även om man förstår sig på det engelska språket är det inte alltid så lätt när dom viskar och har sig...

Paradoxy

Guest
mjukis skrev:
Vad gör den filmsnutten där och vad är det där för sida egentligen? Fatter ingenting...

http://www.thehansofoundation.org/videostream.swf hmm.. länken funkar typ var 12 gång.. knasigt.. går inte att högerklicka --> spara heller.. vill ha den på datorn o meka med den..

Själva flashfilen är bara på 3 kb, så filmen ligger på en annan sida.

Swf filen går inte heller att öppna i flash mx för den är skyddad.

Jag kan skicka den till dig om du vill men det finns nog inget att göra med den. Adda msn om du/ni vill ha den.

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Jag tyckte att Jack ballar ur lite.. står o tjuter som en hynda... :näsblod avsnitt 3 var lite väl psyko...
Hoppas att det blir bättre till avsnitt 4.. Synd att de inte sket oi att trycka på knappen.. :brinnerup

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
jag blir knäpp... :3freak
nåt vajsing på mottagaren i huset lr nått, TV4 hoppar och flippar och låter som en cd bed hack i :huvet

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
själv så har man 1000 kunaler, men inte ABC, blir fan galen, har fan arabiska och ryska och allt möjligt, men inte ABC, får vänta tills imorn och se då den lär finnas på dc++ då när man kommer hem från skolan...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...