Slappa
Rage closed inside!
Vilka minnen det väcks när folk snackar BRAK.
Böj! Sträck! Böj! Böj! Böj! Sträck!
Böj! Sträck! Böj! Böj! Böj! Sträck!
Wargen skrev:2645481fan jag som ville gå jägare. men det klarar jag inte med min syn o mitt knä, läkarna vet inte ens vad jag har för fel på knät
prulle skrev:2660563En ny omgång dåliga fråger.
Fick reda på att jag är en av dom 25 000 som mönstarar nästa år så nu undrar jag vad ska man sikta på? Nån som har gjort någon av följande?
MB900 - Underhållssoldat
KS900 Motorcykelordonnans, Armén
MJ900 Trafikman, Armén
Något liknandesoft jag har missat? Är inte ute efter en lökig åka runt i lastbil tjänst utan något med lite utmaning.
Verka ballt!chukabowa skrev:2660578spaning??
Jag bor ffs i sandby! Bara du inte förstör ngt är du välkommen på besökprulle skrev:2660653Verka ballt!
Skiljer det vart man gör det förutom att det är svin kallt i boden jämnfört mot i S.sandby (2 mil från där jag bode förut )
Verka ballt!
Skiljer det vart man gör det förutom att det är svin kallt i boden jämnfört mot i S.sandby (2 mil från där jag bode förut )
Hehe coolt, Varför skulle jag förstöra något Är inte direkt den typen..Loy skrev:2660658Jag bor ffs i sandby! Bara du inte förstör ngt är du välkommen på besök
ja det lär skilja en del. inte alla regementen som har lika mycket pengar o prioriterar resurser på samma sätt. på p7 prioriterar man ju pansarskytte o stridsvagnar. spaning e lååååångt ner på listan.. o ja det går o frysa där oxå. blött o jävligt. hellre snö o 15 minus.prulle skrev:2660653Verka ballt!
True.. Men mindre resurser = Mer kräla i lera mindre vad?chukabowa skrev:2660664ja det lär skilja en del. inte alla regementen som har lika mycket pengar o prioriterar resurser på samma sätt. på p7 prioriterar man ju pansarskytte o stridsvagnar. spaning e lååååångt ner på listan.. o ja det går o frysa där oxå. blött o jävligt. hellre snö o 15 minus.
mindre resurser= sämre utrustning.. dålig utbildning.. osv.. alltid va b-styrka vilket innebär att man inte får göra det för svårt för gorillorna på pansarskytte inget kul om dom inte hittar en juprulle skrev:2660669True.. Men mindre resurser = Mer kräla i lera mindre vad?
Hehe nej det ska ju vara utmaning.chukabowa skrev:2660671mindre resurser= sämre utrustning.. dålig utbildning.. osv.. alltid va b-styrka vilket innebär att man inte får göra det för svårt för gorillorna på pansarskytte inget kul om dom inte hittar en ju
Fan verkar trist, men då får du väll c kort iaf?hordac skrev:2660684Skulle jag välja idag, skulle det blivit jägare alt. spaning.
Välj vad du än gör inte ingenjör! Blev själv lurad att bli det, skulle få köra mer mc än mc-ordonnanserna, kör nu istället lastbil och bygger bro...
hehe.. boden verkar ballt... lättare o gömma sej i skogen än på ett fält.prulle skrev:2660693Hehe nej det ska ju vara utmaning.
Med andra ord ska jag inte söka till boden?
Fan verkar trist, men då får du väll c kort iaf?hordac skrev:2660684Skulle jag välja idag, skulle det blivit jägare alt. spaning.
Välj vad du än gör inte ingenjör! Blev själv lurad att bli det, skulle få köra mer mc än mc-ordonnanserna, kör nu istället lastbil och bygger bro...
prulle skrev:2660693Hehe nej det ska ju vara utmaning.
prulle skrev:2660693Hehe nej det ska ju vara utmaning.
Hehe Bor i Waxholm. Men vill gärna bort Södra sandbyn vore bra för det då jag har polare som bor ca 2 mil bort så..Slappa skrev:2660774Boden är ju helvetet på jorden+dom har dåliga förbindelser med Sthlm där du bor.
Du bodde ute i Haninge om ja inte minns fel va? O vill ha en utmaning?
Då tycker ja du ska söka till Amf1 på nån tjänst, de ligger ju strax utanför Västerhaninge
Låg själv där som Amfibieskyttesoldat.
PS: Bara ett tips om du inte vill resa så långt liksom
prulle skrev:2660781Hehe Bor i Waxholm. Men vill gärna bort Södra sandbyn vore bra för det då jag har polare som bor ca 2 mil bort så..
Amfibieskyttesoldat ska kollas upp endå
inte en chans föresten jag suger på att simma.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|