"Beyond Dreams" !!!?? Nu kan man undra vad hon menar med det. Förmodligen menar hon att hon är alla killars drömtjej bortom drömtjej.
Pinsamt, möjligtvis att hon framkallar en del mardrömmar. Men någon borde verkligen väcka henne till verkligheten.
Varför gör vissa tjejer sådär?? Är dom dumma på riktigt?? Spelar dom?? Hur tänker dom när dom vaknar?? Jävla nyfiken jag blir på om dom kan tänka djupare tankar än säg....1 centimeters djup.
//M
Jag brukade tro att det bara var ett spel, och med lite tålamod och ifrågasättande och sådär så kan man lura i dem lite vett med. Men har träffat ett par kvinnor som är så fullkomligt genomkorkade att man inte ens kan lura i dem lite vett...
Inte för att det inte finns liknande stolpskott bland män, men de brukar vara mindre påfrestande för mina nerver iaf...
Lättare att bli rik på att spela dum blondin än att uppfinna något.
Hah, jo. Jag har ett par systrar som drömt om att någon rik snubbe skulle gifta sig med dem och ge dem ett lyxliv där de inte behöver jobba...
Ingen av dem lyckades, även om en av dem kastade bort en snubbe som senare blev miljonär och kändis för att hans kompis var bättre.
Så, felet är väl att media premierar de blonda spånen som genom ren jävla tur råkar få till det...
Majoriteten som inte får till det och sitter i någon sunkig etta i någon förort och gnäller över att livet varit orättvist får ingen mediatid.
Last edited: