Lyxfällan

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
"Beyond Dreams" !!!?? :confused: Nu kan man undra vad hon menar med det. Förmodligen menar hon att hon är alla killars drömtjej bortom drömtjej.

Pinsamt, möjligtvis att hon framkallar en del mardrömmar. Men någon borde verkligen väcka henne till verkligheten.

Varför gör vissa tjejer sådär?? Är dom dumma på riktigt?? Spelar dom?? Hur tänker dom när dom vaknar?? Jävla nyfiken jag blir på om dom kan tänka djupare tankar än säg....1 centimeters djup. :rolleyes:

//M

Jag brukade tro att det bara var ett spel, och med lite tålamod och ifrågasättande och sådär så kan man lura i dem lite vett med. Men har träffat ett par kvinnor som är så fullkomligt genomkorkade att man inte ens kan lura i dem lite vett...

Inte för att det inte finns liknande stolpskott bland män, men de brukar vara mindre påfrestande för mina nerver iaf...

Lättare att bli rik på att spela dum blondin än att uppfinna något. :död

Hah, jo. Jag har ett par systrar som drömt om att någon rik snubbe skulle gifta sig med dem och ge dem ett lyxliv där de inte behöver jobba...
Ingen av dem lyckades, även om en av dem kastade bort en snubbe som senare blev miljonär och kändis för att hans kompis var bättre.

Så, felet är väl att media premierar de blonda spånen som genom ren jävla tur råkar få till det...
Majoriteten som inte får till det och sitter i någon sunkig etta i någon förort och gnäller över att livet varit orättvist får ingen mediatid.

Last edited:

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Mja, jag tror faktiskt det är ganska få (med vett innanför pannebenet) som väljer en plastbrud framför en normal tjej.

Det där att ALLA skulle älska bimbosar är något ni har fått för er bara. :)

Dom har även fått för sig att ALLA killar älskar JÄTTEBOMBER så till och med smarta snygga tjejer vill proppa i sig en massa silikon så dom får sjukt stora e-tuttar..

Tjejer har så många konstiga idéer för sig :va
Inget är som ni tror men allt blir som ni förväntar er ;)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dom har även fått för sig att ALLA killar älskar JÄTTEBOMBER så till och med smarta snygga tjejer vill proppa i sig en massa silikon så dom får sjukt stora e-tuttar..

Tjejer har så många konstiga idéer för sig :va
Inget är som ni tror men allt blir som ni förväntar er ;)

Sillisar har ju faktiskt ett lite komiskt värde. :) Man kan ju få implantatet att röra sig i otakt med vävnaden i bröstet, och det ser rätt kul ut. :) Inte minst minen på tösen när hon ser vad man gör för dumheter och hur det ser ut. hehe.

(För lite exempel på hur det ser ut är det bara att kolla på lite slowmotionklipp när sillisbrudarna i baywatch springer och studsar tuttar, eller valfritt porrklipp där bruden skumpar runt mycket)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Förvisso....men det vore väl bättre att uppfinna nåt bra istället. Och bli berömd för det. :tungan

By the way. Då finns inte jag. Bloggar inte, fejjar inte, twittrar inte. :rolleyes:

Men jag SH:ar lite, då finns jag väl ändå. :tomten (gillar tomtesmileyn)

Jojo, naturligtvis. Men det är ju jobbigt. :rolleyes:

Och hur impade blir hennes polare över att hon skaffat sig jobb. Sjukt 1900-tal.

:gnissla

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
BUMP!

Inredningen i dagens avsnitt är förstaklassmaterial för ett framtida museum över white trash-smak.

Det är tyvärt inte bara inredningen. En stor, nygjord, skorpion-gaddning är ju rätt fantastiskt.

"- Jag förstår ingenting, jag köper mest kläder och mat!"
-"Men du har ju köpt smycken för 51000 och du(snubben) har precis gjort en tatuering för 4000:-"

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Hur fan kan man äta för 12.5? :gnissla

Vad jobbade dom med? Missade det...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Shiieeaaaat.

Lånekostnader på 41500 i månaden!!!!1

45' back, varje månad!
Det är ju nästan en prestation i sig... Jag försöker fantisera ihop hur jag skulle kunna lyckas.
Kanske en 44-fots Princess på avbetalning blandat med SMS-lån skulle göra susen.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
45' back, varje månad!
Det är ju nästan en prestation i sig... Jag försöker fantisera ihop hur jag skulle kunna lyckas.
Kanske en 44-fots Princess på avbetalning blandat med SMS-lån skulle göra susen.

Du failar redan där, givetvis köper du även båten med SMS lån...

Jag satt på puben en gång, det började vara sent, och från bordet bakom hör jag ett gäng unga tjejer gå igenom alternativen då dom samtliga hade slut pengar, någon föreslog ett SMS lån...

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Glöm inte att vaska!

:fakta

Vore något det!

borr.jpg

För visst är det båten du syftar på att man ska vaska? :va

Nyheter