Lyxfällan

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nar ar det egentligen forsent att gora abort...?

Efter 18 veckor måste man ha godkännande från någon instans har jag för mig. De borde höja den gränsen till 18 år istället, innan det är det ok att göra abort utan godkännande...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Självklart! Det är imponerande, på något konstigt vis, att ha kostnader för räntor och avgifter motsvarande en årslön före skatt. :tummenupp

Hur fan har folk råd? dom lever ju uppenbarligen fortfarande, ja och röker naturligtvis.

Men oavsett det, körde han inte hoj? Hur många Andreas från 08 har vi här?

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Herregud. Boys love these...? Jag kommer fan do oskuld:död
http://vanita.myshowroom.se/jag-dansar-lite-crazy/#comment

Kollade hennes blogg, sett henne tidigare i nat sammanhang men trots att de flesta bloggen far nackharet att resa sig (pa samma satt nar du ser en bilolycka handa i slowmotion) gav denna mig instant dry heave:3freak

Maste nog kolla in henne i iaf Lyxfallan, ifall jag klarar det mentalt kanske jag kan avancera till de andra programmen.

"Vanita Bergman Blogg - Jag är just nu aktuell med Bartenderskolan på TV3. Jag är en tjej som har ett stort hjärta och tror på att godhet alltid vinner. Mina två största mål i livet är att få komma till Hollywood och att kämpa för kvinnors rättigheter." :glömdet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Galet är vad det är :( Hur fan tänker man om man om man gör som killen i dagens program?
Jag kanske är extrem som inte vill ha lån på annat än hus, men låna till bilar stup i ett och släng bort kontantinsatser till höger och vänster!?

Jag vill kunna leva på 10 000:- netto månaden om något skiter sig, de hade ett minimum på 38 000:- :brinnerup

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Hur fan har folk råd? dom lever ju uppenbarligen fortfarande, ja och röker naturligtvis.

Men oavsett det, körde han inte hoj? Hur många Andreas från 08 har vi här?

Grejen är väl just att de flesta faktiskt inte har råd, men de vill ha likt förbannat... Och därav alla dessa snabba, enkla konsumtionslån.

Ner med huvet i sanden och shoppa loss bara! :yoparty :D

LYXFÄLLAN är fantastiskt underhållande, på ett ganska banalt sätt. Det är ju inte raketforskning direkt, och ändå står dom där vid tavlan och kan inte förstååå att de går minus 16 kkr varje månad.... :rolleyes: Sen när blev plus och minus för svårt för vanligt folk? :va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sen när blev plus och minus för svårt för vanligt folk? :va

Ungefär samtidigt som man började återanvända C-känisarna...

Vanita kan dom väl kasta in som en joker i bigbrotherhuset så hon får knulla med Gurkan i direktsänd tv?

Då borde hennes (och Gurkans) CV vara komplett....

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Såna tjejer är snart majoritet och det värsta av allt:The boys in the early 30's just love them:kär
:banana

Nu fåru fan ta o kammarej kexet, jag är örly 30s och måste säga att varken jag eller mina vänner dreglar över såna där efterblivna peroxid/melanotanmongos.

Plastade brudar med en iq som på en spade är inte så hett.

Ska jag ha en tjej så ska hon fan va smartare än jag, och ska jag bara träffa nån lite löst så där så ska hon iaf kunna gå och tugga tuggummi samtidigt.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Någon som kikat på på Jobbjägaren på 5:an?

Vet inte om man ska skratta eller gråta :va

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Nu fåru fan ta o kammarej kexet, jag är örly 30s och måste säga att varken jag eller mina vänner dreglar över såna där efterblivna peroxid/melanotanmongos.

Plastade brudar med en iq som på en spade är inte så hett.

Ska jag ha en tjej så ska hon fan va smartare än jag, och ska jag bara träffa nån lite löst så där så ska hon iaf kunna gå och tugga tuggummi samtidigt.

Vad har du egentligen emot spadar:confused:

Det finns alltid en klick som ska utmärka sig och gå mot strömmen, det är positivt. Men du får kanske erkänna att ni är i minoritet, kanske framförallt vad gäller valet av lite lösare umgänge.
Men, jag ber om ursäkt, det var inte riktigt meningen att dra alla över en kam.:Bugar

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Vad har du egentligen emot spadar:confused:

Det finns alltid en klick som ska utmärka sig och gå mot strömmen, det är positivt. Men du får kanske erkänna att ni är i minoritet, kanske framförallt vad gäller valet av lite lösare umgänge.
Men, jag ber om ursäkt, det var inte riktigt meningen att dra alla över en kam.:Bugar

Mja, jag tror faktiskt det är ganska få (med vett innanför pannebenet) som väljer en plastbrud framför en normal tjej.

Det där att ALLA skulle älska bimbosar är något ni har fått för er bara. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag stör mig något oerhört på alla "gåvor" dom envisas med att dela ut i slutet på alla avsnitt, vad fasen då för? Ska det hjälpa dem fatta att saker & ting inte är gratis? Eller är det kanske bara en "Titta här vad du inte har råd med"-mobbning? :va

Mja, jag tror faktiskt det är ganska få (med vett innanför pannebenet) som väljer en plastbrud framför en normal tjej.

Det där att ALLA skulle älska bimbosar är något ni har fått för er bara. :)

Jag tror det är rätt många män som varken väljer eller föredrar dessa brudar men som får ta vad dom kan få helt enkelt.
Typiskt brudar att inte måsta bli utan hur hårt dom än verkar försöka! :hihi

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
"Vanita Bergman Blogg - :glömdet

"Beyond Dreams" !!!?? :confused: Nu kan man undra vad hon menar med det. Förmodligen menar hon att hon är alla killars drömtjej bortom drömtjej.

Pinsamt, möjligtvis att hon framkallar en del mardrömmar. Men någon borde verkligen väcka henne till verkligheten.

Varför gör vissa tjejer sådär?? Är dom dumma på riktigt?? Spelar dom?? Hur tänker dom när dom vaknar?? Jävla nyfiken jag blir på om dom kan tänka djupare tankar än säg....1 centimeters djup. :rolleyes:

//M

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Såna tjejer är snart majoritet och det värsta av allt:The boys in the early 30's just love them:kär

Ja, i förorten där cheyorna är en accessoar som skall matcha kamphunden och tribaltatueringen, eller runt drinkbordet vid stureplan där man alltid skall ha minst fem cheyor ängandes och det därför helt enkelt inte går att ha en massa smarta, kacklande brudar utan då hellre tuggummituggande våp som nöjer sig med att snurra tuggummi runt fingret och pluta med läpparna.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
"Beyond Dreams" !!!?? :confused: Nu kan man undra vad hon menar med det. Förmodligen menar hon att hon är alla killars drömtjej bortom drömtjej.

Pinsamt, möjligtvis att hon framkallar en del mardrömmar. Men någon borde verkligen väcka henne till verkligheten.

Varför gör vissa tjejer sådär?? Är dom dumma på riktigt?? Spelar dom?? Hur tänker dom när dom vaknar?? Jävla nyfiken jag blir på om dom kan tänka djupare tankar än säg....1 centimeters djup. :rolleyes:

//M

Bekräftelse såklart, har man ingen blogg/facebook/twitter finns man inte. :fakta

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bekräftelse såklart, har man ingen blogg/facebook/twitter finns man inte. :fakta

Förvisso....men det vore väl bättre att uppfinna nåt bra istället. Och bli berömd för det. :tungan

By the way. Då finns inte jag. Bloggar inte, fejjar inte, twittrar inte. :rolleyes:

Men jag SH:ar lite, då finns jag väl ändå. :tomten (gillar tomtesmileyn)

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Förvisso....men det vore väl bättre att uppfinna nåt bra istället. Och bli berömd för det. :tungan

By the way. Då finns inte jag. Bloggar inte, fejjar inte, twittrar inte. :rolleyes:

Men jag SH:ar lite, då finns jag väl ändå. :tomten (gillar tomtesmileyn)

Lättare att bli rik på att spela dum blondin än att uppfinna något. :död

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...