Lyxfällan

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Jag är nybörjare på det där programmet men att det finns idioter förvånade mig inte alls... det som däremot förvånade mig var vilka superpriser de fick för prylarna de krängde till handlarna!
60 000 för en gammal husvagn!
100 000 för en gammal BMW E39:a!
...det hade man inte fått ens i inbyte mot en ny M5:a!
Men det klart, de zoomade firmanamnen in och ut ett antal gånger, så det betalade väl dubbla priset pga reklamtiden.

Samma sak reagerade jag på... satt och sa att han får inte mycket för den gamla bilen till tjejen och så hörde jag 100' när jag var i köket... helt galet.

Men som du säger, extra reklam för firmorna. Som med husvagnen "nä jag tänkte mer åt 65 hållet" efter ett bud på 50 så fick dem hux flux 60....

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
När inför de skottpengar på söndercurlade djävla Paris Hilton-wannabees!?
- "Jag slutade jobba för att leva livet och starta en blogg..."

- "Vi har ordnat en deal så vi får 10000:- för din TV så vi kan betala det lån som är påväg att gå till fogden!"
- "Kunde ni inte ordnat en bättre deal?"
:mad::mad::mad::huvet

Efter förortsslödder som happyslappar okända på stan kommer nog fan denna kategori näst på min avskylista.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Efter förortsslödder som happyslappar okända på stan kommer nog fan denna kategori näst på min avskylista.

Vill du le lite så sök på "happy slapping gone wrong" på jotub. :)

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
Denna tråden hittade jag inte,fast det kanske berodde mitt raseri...?
Nu vet jag hur en negress-blondin ser ut iaf :tummenupp Är de födda så tröga,eller miljön uppe i huvudstaden gör tjejerna så här urbota dumt jävla tröga? :va
Makalöst,att de inte åker därifrån,eller pressade båda våpen med sopbilen..

Shreddie

Gitarrist i Stormhold
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
1991, Kawasaki ZXR750R
Skrämmande. Rätt frånvarande. Beviset för att det är farligt att bo och andas luften i ett mögelhus?

fy fan! min förra lägenhet jag bodde i (privathyrd) var det mögel i, jävla skit hyresvärder dessutom! fick en massa jävla symtom av möglet så som klia längs händern och ena ögat som kliade så innåt *PIP* och allt såg ut som nån light version av psoriasis.. gick dock över redan efter en månad när jag bytte lägenhet :) bodde i skiten i ett år exakt på dagen!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Det där reagerade jag också på. Hur fan kan man spendera 10k på supa i månaden när man bor på en madrass på golvet i en sunkig kvart. En rejäl utskällning skulle hon ha. Fattar inte varför de daltar med såna där jubelidioter.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Vilken spritfet äcklig korkad brud......

Så äckligt korkad att jag blev tvungen att knäppa om.

Såg aldrig resten. Räckte med att se hennes korkade uppsyn över köksbordet och dom stackars programledarna som ska försöka avhålla sig från att bitchslappa bruden till hon blir gul o blå. :gnissla

0scar

Guest

Såg aldrig resten. Räckte med att se hennes korkade uppsyn över köksbordet och dom stackars programledarna som ska försöka avhålla sig från att bitchslappa bruden till hon blir gul o blå. :gnissla

Sag hela pa TV3Play. Jag har alltid varit en plugghast/tont/forfulforatthangameddomcoola har jag mkt liten erfarenhet av brudar som denna Rosanna, ar det verkligen sahar folk ar nufortiden? Pratar dom sahar, ar den dar urkorkade attituden och "assa hit assa dit"-nollade uttrycket i ogonen som ar grejen idag?

Gick igenom lite bloggar, alla dom verkar hanga med varann och precis ALLA hade likadana problem. Spraket var total katastrof, vokabular pinsam och grammatiken deras egen. Till detta denna egofixerade foralskelsen i sig sjalv, "lilla jag"/"gulliga jag"/"naaaaw sa soot jag ar" kommentarer pa alla elvahundra bilder pa sig sjalva.

Herregud, sag att dom har Rosannas/Kisses/Pows/Hugos etc ar en jatteliten minoritet och default folket runt 18-20 inte ar som det packet! Snalla!:död

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Sag hela pa TV3Play. Jag har alltid varit en plugghast/tont/forfulforatthangameddomcoola har jag mkt liten erfarenhet av brudar som denna Rosanna, ar det verkligen sahar folk ar nufortiden? Pratar dom sahar, ar den dar urkorkade attituden och "assa hit assa dit"-nollade uttrycket i ogonen som ar grejen idag?

Gick igenom lite bloggar, alla dom verkar hanga med varann och precis ALLA hade likadana problem. Spraket var total katastrof, vokabular pinsam och grammatiken deras egen. Till detta denna egofixerade foralskelsen i sig sjalv, "lilla jag"/"gulliga jag"/"naaaaw sa soot jag ar" kommentarer pa alla elvahundra bilder pa sig sjalva.

Herregud, sag att dom har Rosannas/Kisses/Pows/Hugos etc ar en jatteliten minoritet och default folket runt 18-20 inte ar som det packet! Snalla!:död

sorry, en stor del är så :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Samma här, jag kände att jag inte kunde kolla klart på skiten utan att bli uppjagad och förbannad över den äckliga idioten så jag gick till sovrummet och glodde på film så fick tjejen kolla klart på skiten.

Det är helt jävla oförståeligt i min värld att man kan vara så där jävla korkad utan att vara omyndigförklarad eller kopplad till en respirator...

Och den där jävla Ferm-bruden verkar ju inte heller ha alla hästar i stallet...

0scar

Guest
Samma här, jag kände att jag inte kunde kolla klart på skiten utan att bli uppjagad och förbannad över den äckliga idioten så jag gick till sovrummet och glodde på film så fick tjejen kolla klart på skiten.

Det är helt jävla oförståeligt i min värld att man kan vara så där jävla korkad utan att vara omyndigförklarad eller kopplad till en respirator...

Och den där jävla Ferm-bruden verkar ju inte heller ha alla hästar i stallet...

Hur fan har detta gatt till? Hur kan dom ha blitt sahar, och fortfarande raknas som funktionsdugliga i samhallet? Curlingforaldrar? Helt obegriplipt for mig, sitter fortfarande som en fagelholk. Och folk som hon ar tydligen normen...?:död

Nar ar det egentligen forsent att gora abort...?

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan

Såna tjejer är snart majoritet och det värsta av allt:The boys in the early 30's just love them:kär
Jag börjar misstänka att killar har nån knapp där dom kan stänga av hörseln så dom orkar "jobba hem" tjejerna.
Du har väl inte missat Vanita förresten. Hon har varit med i Lyxfällan, Bartenderskolan och senast i Semesterduellen. Hon är helt underbar i sistnämnda, har inte skrattat så mycket på länge...måste ses!:banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Såna tjejer är snart majoritet och det värsta av allt:The boys in the early 30's just love them:kär
Jag börjar misstänka att killar har nån knapp där dom kan stänga av hörseln så dom orkar "jobba hem" tjejerna.
Du har väl inte missat Vanita förresten. Hon har varit med i Lyxfällan, Bartenderskolan och senast i Semesterduellen. Hon är helt underbar i sistnämnda, har inte skrattat så mycket på länge...måste ses!:banana

I helvete att vi gillar dem!

Men visst är det sant att alla killar har en avstängningsknapp till öronen. Det behövs om man ska leva med kvinnor. ;) Testa själv får du se, heh.

0scar

Guest

Herregud. Boys love these...? Jag kommer fan do oskuld:död
http://vanita.myshowroom.se/jag-dansar-lite-crazy/#comment

Kollade hennes blogg, sett henne tidigare i nat sammanhang men trots att de flesta bloggen far nackharet att resa sig (pa samma satt nar du ser en bilolycka handa i slowmotion) gav denna mig instant dry heave:3freak

Maste nog kolla in henne i iaf Lyxfallan, ifall jag klarar det mentalt kanske jag kan avancera till de andra programmen.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM