Lungt, jag bjuder på skumpa i Sandhamn till våren!
Liraren som tjöpt GSXR på avbetalning nästa vecka kan ju bli ett fint program det också...
Oddset på att han finns här är lågt, eller?
Liraren som tjöpt GSXR på avbetalning nästa vecka kan ju bli ett fint program det också...
Oddset på att han finns här är lågt, eller?
Den hojen var jag och tittade på i somras, -08 med 400 mil och 68tusen, skuld på nästan hela beloppet. Det var den inte värd, hur man kan förstöra saker som man dessutom är skyldig pengar på, på det sättet begriper jag inte. Den var riktigt risig.
WT-paret igår var ju roliga.
Låg efter några tusingar i avbetalning på hojen samtidigt som dom käkade dom och spelade i de lokala pizzerian för 9500 kr på en månad.
På grund av det hamnade han i Kronofogdens register. Hon var redan listad där.
Ingen av dom har jobb...
Snubben hade ju jobb? Ett rätt välbetalt jobb till och med. Kapitalist svin!
Och föbaskat låg hyra hade dom med. Bortskämmda jävlar hur fan lyckas dom rådda till det i den situationen?
och hur kan man sälja ett fordon som igentligen ägs av en bank ?
om man då inte har tagit ett blanco lån dvs
han hade ju uppenbarligen lån på sina fordon som vissa var sålda men pengarna hade gått till annat..min undran är..står det inte i regbevisen att fordonet är belånat ?
och hur kan man sälja ett fordon som igentligen ägs av en bank ?
om man då inte har tagit ett blanco lån dvs
Skuldebrevslagen gäller bara pant på det sättet gällande fast egendom (fastigheter). För lös egendom gäller att banken kan kräva in panten oavsett om den har ny ägare. Det är därför det är viktigt att kolla om något är ställt som säkerhet när man köper hoj/bil osv och se till att lånet löses direkt vid köpet.
Den hojen var jag och tittade på i somras, -08 med 400 mil och 68tusen, skuld på nästan hela beloppet. Det var den inte värd, hur man kan förstöra saker som man dessutom är skyldig pengar på, på det sättet begriper jag inte. Den var riktigt risig.
Nej, den var värd 85kkr efter lite service
Sen kan jag direkt säga. Dagens avsnitt var riktigt tråkigt.
Så inget man behöver kolla på.
Man blir verkligen förbannad på hur nån kan köpa en NY hoj för 130 lock och sen ställa den under en buske på mammas tomt för att rosta sönder.. Undrar om den stod där över vintern också?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|