Kan du hjälpa oss med det då?Enligt min uppfattning av omgivningen så torde den enklaste vägen vara TikTok, no offence.
Kan du hjälpa oss med det då?Enligt min uppfattning av omgivningen så torde den enklaste vägen vara TikTok, no offence.
Tyvärr inte, men det verkar som att attack-media i form av korta filmsnuttar verkar vara det nya informationsmediet.Kan du hjälpa oss med det då?
Jag håller med dig till full och helt säker på sitt det är dessa kanaler man bör gå via.Tyvärr inte, men det verkar som att attack-media i form av korta filmsnuttar verkar vara det nya informationsmediet.
När såg du någon läsa en bok/dagstidning senast?
Eller kontraktera en influencerJag håller med dig till full och helt säker på sitt det är dessa kanaler man bör gå via.
Så är väl bara att lära sig dansa och sjunga nu då...
Alla inlägg om ålderskrisen inom mc-världen är intressanta, de om Mälaren Runt som fenomen är lika trötta varje år.
Det är Sveriges största rullande motorcykelevenemang och man kan göra det till vad som helst, ta del av alla aktiviteter längs vägen eller köra delar eller hela varvet eller baklänges.
Flera år var vi några som åkte Stockholm-Enköping, slog upp tältet på Strul-festen, drack öl och tittade på alla hojar som rullade förbi. Bara ett i mängden av sätt att deltaga.
Just sayin….
Enligt min uppfattning av omgivningen så torde den enklaste vägen vara TikTok, no offence.
Haha, för 20 år sedan hade jag en XT600E. Det kom fram några småkillar och undrade hur fort den gick. Dom tittade på mätaren och jag sa att den går fortare än jag vill köra på den men högst osannolikt mätaren ut. Besvikna minerBakgrund: När jag var liten så kollade man på hastighetsmätaren för att se hur fort hojen gick, på den tiden man hade analoga hastighetsmätare.
Vad gick du för linje då? Vi hade tre gymnasie-skolor i byn var av en hade inriktningar som samhäll och ekonomi och antalet 125or på just den skolan kunde man nog räkna på ena handens fingrarJag var den den enda som körde hoj på gymnasiet 1982-83...
Skulle vara en kul poll här. Hur många här har ett tik tok konto Vi är på utdöende for sureEnligt min uppfattning av omgivningen så torde den enklaste vägen vara TikTok, no offence.
Enklast är väl att hitta på nån korkad "challenge" där man ska posera på en MC med en reklamskylt. Kanske hälla en dunk biltema-olja över sig? Såna grejer verkar ju spridas fortare än kvickt.Så är väl bara att lära sig dansa och sjunga nu då...
Jag är 49 och tycker Facebook är för gamlingar. Var iaf så när jag lämnade 2015.Vi körde gratis Knix för de med nytt körkort och i åldern 16-25 i helgen. 15 anmälda, 11 kom, där 4 av dem var barn till SMC instruktörer. Vi har svårt att nå ut till ungdomar. Kanaler som FB, webbsidor och papperstidning når inte ut till dem.
Förslag mottages gärna hur man lockar till sig unga förare, för planen är att köra en gratis kurs även nästa år.
Problemet är att klota ihjäl sig är inte lika tufft som det var.Det är väl den yngre generationen som tar död på återväxten genom att klota ijEl sig på sporthojar så försäkringsbolagen blir tvungna att ha hiskeliga premier på kombinationen ung+sportis?
Vart skall tårtan skickas?
- Inte jökar du väl enbart för att alstra SJP-juniorer? Det skönaste är ju själva övandet. "Übnung macht den Meister"Vi gamlingar knullar för lite. Troligen kärringarnas fel som tycker sig ha bättre saker att göra än att klämma ut bebisar.
Det är precis den inställningen som fptt oss i den här röran!- Inte jökar du väl enbart för att alstra SJP-juniorer? Det skönaste är ju själva övandet. "Übnung macht den Meister"
Jag tror att vi behöver ner urballande för tillväxtens skull.Tråden känns som ett gammalt hederligt urballande a la Sporthoj.com 2005...kudos!!!
all the gear all the time. Typ "åk inte i flipflops och spapshjälm"Atgatt??Språka så gubbar förstår!
Atgatt??Språka så gubbar förstår!
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |