KalleKulspruta
Ung och Gammal
Kul att några har träffat på schyssta poliser. Tog första turen med bågen i lördags. Åkte till ett ställe var där tills efter kl 9 på kvällen. Åkte hem och tog en lite senväg eftersom det inte är så långt hem från där jag var. Drog på lite vid rödljusen eftersom jag körde om 2-3 bilar på ca 2 km var det lungt med trafik. Kom till en korsning, såg en svart V70n som stod på trottoarkanten utan ljusigång. Jag skulle svänga höger, han körde ut rätt framför mig och blinkade men sin blåa jävla lampa. 75 hade dom tydligen klockat mig till på 50 sträcka. Jag är inte helt säker på det eftersom dom mätte mitt i en kurva som är ganska tvär. Där kör man inte allt för fort.
3200 i böter blev det. Jag säljer hojen nu. Blir så jävla förbannad. Det finns inget syfte med en sporthoj om man inte får gasa. Visst, att bränna i 150 genom stan är en sak men att gasa på vid rödljusen och släppa av direkt är en sak.
3200 i böter blev det. Jag säljer hojen nu. Blir så jävla förbannad. Det finns inget syfte med en sporthoj om man inte får gasa. Visst, att bränna i 150 genom stan är en sak men att gasa på vid rödljusen och släppa av direkt är en sak.