imaster
Bah
Någon som har en vettig lösning?
Google Docs?
Någon som har en vettig lösning?
Någon får gärna rätta mig om jag har fel, men Parallels verkar vara betydligt smidigare då det körs parallellt med OSX. Bootcamp kräver en omstart för att byta OS.Ny fråga:
Bootcamp eller Parallells om jag vill lira windows-spel nångång emellanåt. Bootcamp va?
Någon får gärna rätta mig om jag har fel, men Parallels verkar vara betydligt smidigare då det körs parallellt med OSX. Bootcamp kräver en omstart för att byta OS.
Sen är det möjligt att Bootcamp är bättre på något, men jag kör parallels och det fungerar oerhört bra.
Ny fråga:
Bootcamp eller Parallells om jag vill lira windows-spel nångång emellanåt. Bootcamp va?
Finns en app som heter Evernote som synkar tvärs alla plattformar. Den har vunnit en massa priser och grejs, men jag har inte testat den själv. Du kan iaf kolla vad det är?
i webb läsaren, vad heter alt + F4 på mac språk?
Stänger inte Alt+F4 av det aktiva programmet? I så fall är det cmd(kringla)+Q
Detta gäller såklart samtliga program.
va ett tag sen jag satt vid pcn så har glömt kommandot Menade markera adressfältet så man kan skriva in en adress.
Cmd+L på en mac. Alt+D på en Linux-maskin (tror det är samma i Windows)
Parallels funkar säkert bra, men det kan ju omöjligt gå snabbare att köra två OS samtidigt istället för bara ett? Om man bara skall använda Win sporadiskt så funkar nog bootcamp bäst gissar jag. Om man däremot snabbt vill kunna växla fram och tillbaka kanske Parallels är bättre. Bara ett antagande från min sida....
Program > Verktygsprogram > Aktivitetskontroll
Vad menar du med "få upp mitt skrivbord"?Tack.
Hur gör jag för att få upp mitt skrivbord?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|