NoBrakes
Ny medlem
När man är konstant tröt hela tiden.. Brist på sömn. Brist på tid. Alltid dåligt samvete för att man inte hinner o leka så mycket med ungarn.
-Akta nu så att du inte spiller ut mjölken.
-Blablabla...
-Lugna nu ner dig.
-Blablabla...
-Lägg av. Nu äter vi. Också akta mjölken.
-Splash! Pappa, mjölken trillade av sig själv...
-Mmmm
Bästa minnet från denna sommar var när min dotter på 6 år åkte bakom mig på hoj. Härlig känsla att puttra runt på byn i 40kmh med sin egentillverkade mini spätta bakom
Kan fan inte hjälpa att man är attraktiv och viril!Petar lite elakt på småbarnsföräldrar som skaffat barn sent i livet, ni är kokta i bajs för resten av era funktionella liv.
Förhoppningsvis så flyttar dom ut innan ni flyttar till ett äldreboende.
Har stackarna ett eget bord? Bergis står det i pannrimmet ochsåNu först kunde jag slappa lite i soffan efter att ha städat upp efter två ungar som äter som två små grisar, spaghetti och köttfärssås på halva deras bord...
...när du av misstag kan applicera zinksalva på tandborsten.
Verkar finnas bra underlag för en vasektomiklinik inriktad på sporthojsägare. 10min kirurgi och tar bara betalt i produkter från ISR och Öhlins.
Petar lite elakt på småbarnsföräldrar som skaffat barn sent i livet, ni är kokta i bajs för resten av era funktionella liv.
Förhoppningsvis så flyttar dom ut innan ni flyttar till ett äldreboende.
Har stackarna ett eget bord? Bergis står det i pannrimmet ochså
Jag har en kompis som själv flyttade hemifrån när han var 25 han delade lägenhet med tre andra likadana, dom skaffade aldrig några möbler på dom år han bodde där, bara datorer, tv-spel och stora tv apparater, skulle man festa där fick man sitta på en pinnstol i vardagsrummet och hålla i ölen för något bord hade dom inte.
Nu fyller han 30 och har flyttat ihop med en något yngre tjej som har ett barn sedan tidigare, och nu planerar i alla fall hon att dom ska ha ett tillsammans.
Med hans gener flyttar väl ungen ut lagom tills han fyller 55-60 någonting...
Så du är inte så långt från sanningen där
Synd att du inte orkar mer då...47 år och 2 välskapta döttrar på 25 och 26 som är utflyttade, med bra jobb bägge två, ett bra läge att kunna göra det man vill medans man orkar.
Jag har tvillingar... Det är just som du tror, grymt..
Fast vi kanske menar på olika sätt..
Ja, alltså..Det blir bättre när dom är äldre eller???
Så som alla säger, jag gissar att det blir ännu grymmare när dom blir äldre.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|