Matlagningstips till dig som är singel

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Corbalin skrev:
När min farsa åkte bort förut brukade han koka vattnet i förväg åt mig
så jag bara behövde värma det i micron sen! :rolleyes:
"För att spara lite tid så har jag redan förberett detta..."

:hej

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
För sista gången: McDonalds, Burger King. Din lokale arabtårteleverantör.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mavve skrev:
NÄSTA ÅR? :gnissla
Jag letar efter en marklägenhet som jag kan fösa in hojarna i. Just nu har jag garage men det e jobbigt o springa upp&ner hela tiden(tredje våningen).

Man ska inte planera så långt för det blir ändå aldrig så.
Tänk om jag får cp-ryck o flyttar till korea för att träna Taekwondo? Det vet man aldrig. Tänk om jag drunknar i öresund :rolleyes:

Spammeli spam spam...
Jag skall tjäna pengar som besiktningsassistent på slakteri (det har jag bestämt)och gillar stan. (bott ett tag förut) I värsta fall får jag väl campa, men det löser sig alltid, det är lååååångt kvar. :)

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
valmers skrev:
För sista gången: McDonalds, Burger King. Din lokale arabtårteleverantör.

För sista gången: Havregrynsgröt! :hördu

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Flamma77 skrev:
Spammeli spam spam...
Jag skall tjäna pengar som besiktningsassistent på slakteri (det har jag bestämt)och gillar stan. (bott ett tag förut) I värsta fall får jag väl campa, men det löser sig alltid, det är lååååångt kvar. :)
Spam:

Eller också PM:ar du GSXR1100R, han är så desperat att han står för kost, logi och transporter gratis.

Flamma77

Gick med
24 Sep 2003
Hoj
valmers skrev:
Spam:

Eller också PM:ar du GSXR1100R, han är så desperat att han står för kost, logi och transporter gratis.
Spamsvar:
Det ÄR verkligen illa när du måste hjälpa honom att ragga!!! :D

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
MRX_Martin skrev:
Om man skulle ta o skaffa sig en tjej då? :va

Har nog aldrig lagat mat i mitt liv, förutom hemkunskapen då, där blir man ju tvingad... Flyytar jag hemmifrån är det MaX hamburgare eller flickvän som gäller :) :tummenupp
Ska du åka me jkpg gänget i sommar så få du lära dig o äta McD!!! :D

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mavve skrev:
NÄSTA ÅR? :gnissla
Jag letar efter en marklägenhet som jag kan fösa in hojarna i. Just nu har jag garage men det e jobbigt o springa upp&ner hela tiden(tredje våningen).

Man ska inte planera så långt för det blir ändå aldrig så.
Tänk om jag får cp-ryck o flyttar till korea för att träna Taekwondo? Det vet man aldrig. Tänk om jag drunknar i öresund :rolleyes:

Du är som vanligt :felämne din j-a :spammer varför kan du inte hålla dig till vad som diskuteras i trådarna :hördu :4skrika

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Personligen kan jag inte fatta hur man kan "tvinga" sig själv att sitta å käka riktig skitmat dag efter dag bara för att man e singel :zpy !
Kanske beror på att jag är utbildad kock och tycker det e kul att laga mat,men jag har oxå varit singel och visst hände det att man åt färdiglagade köttbullar med pulvermos(för det e inge kul att laga mat till sig själv).
Men va fan så lång tid tar det inte att slänga ihop något gott å det behöver inte kosta fett !!
Så ni som inte har några recept innanför pannan köp en kokbok för "lätt mat" å börja ät lite gott !!
Eller skit i maten å drick massa pilsner istället...det mättar oxå !! :lol

// TOK :fyllisar

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Nu ska jag äta gott !!
Lite kyckling som jag wokat med lite olika grönsaker och smaksatt med gul currypasta och kokosmjölk..

Och eftersom tjejen gått ut så ska jag ta min carlsberg sort guld som råkat blivit kvar sedan helgen..

// TOK :fyllisar

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
watson skrev:
Du får ju bara flugor i ögonen... Man ska äta med MUNNEN!!

Vanlig hederlig varmkorv är ju oxå latmansföda! (Käkade vi igår, för det gick inte att laga nån mat, för det var ingen som diskat... :huvet )

/FW

Kontigt, som kvinna så är du ju genetiskt programerad att tycka det är roligt att diska, städa och laga mat. Har din husbonde måhända gjort löplinan från sängen till spisen lite för lång?. :confused:

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Hightuned skrev:
Kontigt, som kvinna så är du ju genetiskt programerad att tycka det är roligt att diska, städa och laga mat. Har din husbonde måhända gjort löplinan från sängen till spisen lite för lång?. :confused:

Nu råkar det ju vara så att jag GILLAR att laga mat. Hell! Jag GILLAR tom att diska! :gnissla men igår hade jag sniffat alldeles för mycket kontaktlim för mitt eget bästa..... så det förblev odiskat, medans jag satt och flummade i soffan... :fyllisar
Nån löplina behövs inte i vår lilla lägenhet...

/FW

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag har träffat en kille som är grym på att laga mat. Jag förstår nu att jag verkligen måste hålla fast vid honom. Några värdiga ersättare verkar inte finnas.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Macho Woman skrev:
Jag har träffat en kille som är grym på att laga mat. Jag förstår nu att jag verkligen måste hålla fast vid honom. Några värdiga ersättare verkar inte finnas.

En finsk vegankock får man gissa

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
En finsk vegankock får man gissa

Är jag den enda 30-åring i världen som har en Gorbys i kylen/frysen och en tub med messmör. Tepåsar och kaffe summerar övrigt ätbart i lägenheten. Detta är inget skämt, övrigt som finns i kylen är gammal och surt sedan tjejen köpte en filpaket som blev stående halvfull......för en månad sen.

Hatar att laga mat ensam, hatar att äta mat ensam vilket gör att jag nästan aldrig kommer ihåg att köpa mat utan det blir mest något skräp på kvällarna...

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Nä folk, nu tar vi och skärper oss. Det ska va en rejäl frukost, sen mellanmål-lunch-mellanmål-middag och ev. ett mellanmål på kvällen.
Allt som allt ska man minst få i sig c:a 2000 kalorier (20-årig tjej) och runt 3500 kalorier om du är kille (20 år).
Sen ska man alltid följa tallriksmodellen:
En fjärdedel av talriken ska vara fylld med fisk/kyckling/kött och resten delat lika mellan pasta/potatis/ris och grönsaker/rotfrukter.

För bara 299kr kan du få mer tips och en video!!! hemskickat till dig. (garanterat att du går ner 40 kilo… vad du än väger från början).

KIRE

Guest
KOne skrev:
Nä folk, nu tar vi och skärper oss. Det ska va en rejäl frukost, sen mellanmål-lunch-mellanmål-middag och ev. ett mellanmål på kvällen.
Allt som allt ska man minst få i sig c:a 2000 kalorier (20-årig tjej) och runt 3500 kalorier om du är kille (20 år).
Sen ska man alltid följa tallriksmodellen:
En fjärdedel av talriken ska vara fylld med fisk/kyckling/kött och resten delat lika mellan pasta/potatis/ris och grönsaker/rotfrukter.

För bara 299kr kan du få mer tips och en video!!! hemskickat till dig. (garanterat att du går ner 40 kilo… vad du än väger från början).

HAHAHAHAHA vad e detta för dold marknadsföring :confused:

Och hur fan kan du räkna ut någons metabolism enbart baserat på personens
kön och ålder :rolleyes:

40kg? oavsett vad man väger från början :rofl

Är du ett skämt :7peta

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
KIRE skrev:
Är du ett skämt :7peta

Haha, nejdå.. jag är jätteseriös :rolleyes: men hade för mig att det var rätt med kalorierna när det gäller minsta mängd om man tänker sig näringsmässigt.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln