Freedom
Guest
Och som vanligt så spårar allt ur och det blir pajkastning och politik i tråden.
Det är väl bara att inse fakta att alla har inte råd att åka dom vassaste fordonen oavsett om det gäller 2 eller 4 hjul.
Hojåkning är otroligt kul men man måste förstå att man är en riskgrupp och per automatik så får man betala lite mer än om man glider i en Volvo 240.
Jag tycker personligen att alla i samhället ska betala vad det kostar när det gäller val av fordon.
Vi alla har ett val och behöver inte ha det senaste hojväg för att överleva.
Sjukvård är nåt alla vi behöver och betalar efter förmåga till det via skattsedeln, men att vissa här vill ha fetaste hojen och det övriga försäkringskollektivet ska betala för det köper jag inte.
Det finns så många trådar här som har behandlat detta.
Svar på rubriken, ja hojåkning är endast för dom rika.
Hur man sen definerar rik är upp till var och en.
Det är väl bara att inse fakta att alla har inte råd att åka dom vassaste fordonen oavsett om det gäller 2 eller 4 hjul.
Hojåkning är otroligt kul men man måste förstå att man är en riskgrupp och per automatik så får man betala lite mer än om man glider i en Volvo 240.
Jag tycker personligen att alla i samhället ska betala vad det kostar när det gäller val av fordon.
Vi alla har ett val och behöver inte ha det senaste hojväg för att överleva.
Sjukvård är nåt alla vi behöver och betalar efter förmåga till det via skattsedeln, men att vissa här vill ha fetaste hojen och det övriga försäkringskollektivet ska betala för det köper jag inte.
Det finns så många trådar här som har behandlat detta.
Svar på rubriken, ja hojåkning är endast för dom rika.
Hur man sen definerar rik är upp till var och en.