Men de rika menar jag de som sitter lite högre upp, politiker.
Själv skulle jag åka utan kort och försäkring ifall det blir för dyrt, men det är jag.
Helt allvarligt så är inte politiker dem som tjänar mest i vårat samhälle. En riksdagsledamot tjänade 36k/mån i grundlön när jag gick i plugget. Sen om man är minister av något slag så tjänar man givetvis mera. Finns säkert en hel del här på SH som tjänar 36 eller mer i månaden
Om man tjänar mer så behöver man prioritera mindre för att ha råd med dyr hoj/försäkring än en som tjänar mindre.
I slutändan är det individen själv som bestämmer hur mycket man vill offra för att ha råd.
Nej, jag är långt ifrån höginkomsttagare, men skapligt bra på att få pengarna att räcka till det nödvändiga och det jag tycker är roligt.
Om man tycker det är skitskoj att äta plankstek till vardags så gör man det. Jag tycker det är grymt roligt att äta falukorv och makaroner och liknande till vardags
Ditt "Outlaw"snack är bara patetiskt, men det har ju alltid varit många killars problem, att kroppen växer fortare än innehållet i hjärnan