MC grupp

Är du intresserad av att vara med i klubben?


  • Antal röstningar
    0

Yamaha xt125r

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha xt125r
kan inte alla som är medlämmar skriva sin hotmail så man kan få närmare kontakt med gruppen min är Mr_Miguel@hotmail.com skulle ju va trevligt om man vet vilka de är man ska åka tillsammans med :) kanse anordna en fest så man lär känna varandra :fyllisar
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Yamaha xt125r skrev:
kan inte alla som är medlämmar skriva sin hotmail så man kan få närmare kontakt med gruppen min är Mr_Miguel@hotmail.com skulle ju va trevligt om man vet vilka de är man ska åka tillsammans med :) kanse anordna en fest så man lär känna varandra :fyllisar

Jaaaa! BÖG-fÄst!!! :banana






:3freak
 

lill pundarn

En gång moppefucko alltid moppefucko! =D
Gick med
4 Feb 2006
Ort
stockholm
Hoj
CH-racing WSM 125cc -05, KTM 125cc CG -81
NSR_MAN skrev:
:3freak



har fixxat allt ska bara skriva teorin å sen uppkörning sen e det klart.... sen därför att jag krocka... de va därför jag fick gas häng :gnissla men nu lämnar vi de.... ska kolla vad resultaten blev nu så vi kan fotsätta med klubben :)

ehm... vill bara tillägga att gashänget var pga att du hade en plastkasse fylld med alla papper ur ditt tömda skåp som hängde på styret... så det e väll knappast en ursäkt! :7peta
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
lill pundarn skrev:
ehm... vill bara tillägga att gashänget var pga att du hade en plastkasse fylld med alla papper ur ditt tömda skåp som hängde på styret... så det e väll knappast en ursäkt! :7peta
Men han kan wheela bättre än dig.
 
Last edited:

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
lill pundarn skrev:
ehm... vill bara tillägga att gashänget var pga att du hade en plastkasse fylld med alla papper ur ditt tömda skåp som hängde på styret... så det e väll knappast en ursäkt! :7peta
:fakta ohå så du menar att mitt gashandtag sitter på vänster då? :rolleyes:
 

lill pundarn

En gång moppefucko alltid moppefucko! =D
Gick med
4 Feb 2006
Ort
stockholm
Hoj
CH-racing WSM 125cc -05, KTM 125cc CG -81
NSR_MAN skrev:
:fakta ohå så du menar att mitt gashandtag sitter på vänster då? :rolleyes:

jag menar att det fortfarande var oansvarsfullt att åka med än tung kasse hängandes på styret... och att du sa till mig ca 3 veckor efter krashen att det var pga plastkassen på ditt styre du krasha... och då nämde du inget om ngt gashäng ;)

och jag vet inte vilken sida kassen hängde på men i mina ögon så så kan det lika gjärna varit höger... du e ju inte den som direkt drar sig för att ljuga och överdriva ;) tex. att du sa te kim och lukas att du flög först 100 meter när du flög av hojen och sen var det bara 10m... fridh och jag hittade dig liggandes 3-4m därifrån...
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
lill pundarn skrev:
jag menar att det fortfarande var oansvarsfullt att åka med än tung kasse hängandes på styret... och att du sa till mig ca 3 veckor efter krashen att det var pga plastkassen på ditt styre du krasha... och då nämde du inget om ngt gashäng ;)

och jag vet inte vilken sida kassen hängde på men i mina ögon så så kan det lika gjärna varit höger... du e ju inte den som direkt drar sig för att ljuga och överdriva ;) tex. att du sa te kim och lukas att du flög först 100 meter när du flög av hojen och sen var det bara 10m... fridh och jag hittade dig liggandes 3-4m därifrån...

Han kanske rullade tillbaka nåra meter innan ni såg han :fatta!
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
lill pundarn skrev:
jag menar att det fortfarande var oansvarsfullt att åka med än tung kasse hängandes på styret... och att du sa till mig ca 3 veckor efter krashen att det var pga plastkassen på ditt styre du krasha... och då nämde du inget om ngt gashäng ;)

och jag vet inte vilken sida kassen hängde på men i mina ögon så så kan det lika gjärna varit höger... du e ju inte den som direkt drar sig för att ljuga och överdriva ;) tex. att du sa te kim och lukas att du flög först 100 meter när du flög av hojen och sen var det bara 10m... fridh och jag hittade dig liggandes 3-4m därifrån...
människa!!! :kocko orka börja ta upp det där nu igen! jag vet inte vad folk har sagt :fatta! men jag vet att en del lätt överdriver då dom för det vidare :3freak så sluta upp med där nu!!! annars får du smacka på piskan på månda :galen:whip sen som sagt... var det du eller jag som var så dum å köra den dan? :3freak
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
lill pundarn skrev:
jag menar att det fortfarande var oansvarsfullt att åka med än tung kasse hängandes på styret... och att du sa till mig ca 3 veckor efter krashen att det var pga plastkassen på ditt styre du krasha... och då nämde du inget om ngt gashäng ;)

och jag vet inte vilken sida kassen hängde på men i mina ögon så så kan det lika gjärna varit höger... du e ju inte den som direkt drar sig för att ljuga och överdriva ;) tex. att du sa te kim och lukas att du flög först 100 meter när du flög av hojen och sen var det bara 10m... fridh och jag hittade dig liggandes 3-4m därifrån...
eh, vem hade på allvar trott på en person som sa att han flög 100 meter?
 

lill pundarn

En gång moppefucko alltid moppefucko! =D
Gick med
4 Feb 2006
Ort
stockholm
Hoj
CH-racing WSM 125cc -05, KTM 125cc CG -81
-Rosen- skrev:
eh, vem hade på allvar trott på en person som sa att han flög 100 meter?

ingen dörför jag inte riktigt tror på att kassen hängde på vänster sida ;)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
tvålen skrev:
Jaaaa! BÖG-fÄst!!! :banana






:3freak


Va det bara jag som förut satte att folk på orten där festen är skulle fixa brudar.
:va

Nsr_man va har du för päron som låter dig köra till plugget utan kort?
 
Last edited:

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
han vurpade...han har insett att det var dumt att köra...ingen skada skedd på dig, bara han som lider av det...Lägg ner nu?

/Hagberg
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
prulle skrev:
Va det bara jag som förut satte att folk på orten där festen är skulle fixa brudar.
:va
det är klart att de som bor där ska fixa brudar. och är de inte fina så :mad: .
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hagberg skrev:
han vurpade...han har insett att det var dumt att köra...ingen skada skedd på dig, bara han som lider av det...Lägg ner nu?

/Hagberg

Nej Jag har gjort typ samma sak själv men jag va bara lite nyfiken på va han har för päron igentligen. Mina var INTE glada över att jag körde utan körkort.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top