Incognito
Ny medlem
fanns det gott om helställ?
Jodå, det fanns en hel del helställ.
fanns det gott om helställ?
Överreklamerat dravel.
Jag undrar också om ktm visar den nya superduke 1290?
Jag undrar också om ktm visar den nya superduke 1290?
Bilfälgar? Var du på rätt mässa?
Fanns det inga brudar i bra form?
En stor besvikelse... Klarade att avverka en timme där inne men då fick jag gå två varv och dessutom gå och kolla på bilar. 1/4 av hallen var vargtryckst-shirts och kohudar(!). 1/4 var som vanligt Lelles, MC-varuhuset och Handelsboden. Sen var det lite olika hojmärken också...
Ärligt talat, 160 spänn i inträde plus en hel del bortkastad parkeringstid senare är jag rätt övertygad om att jag inte kommer gå dit nästa år tyvärr.
En stor besvikelse... Klarade att avverka en timme där inne men då fick jag gå två varv och dessutom gå och kolla på bilar. 1/4 av hallen var vargtryckst-shirts och kohudar(!). 1/4 var som vanligt Lelles, MC-varuhuset och Handelsboden. Sen var det lite olika hojmärken också...
Ärligt talat, 160 spänn i inträde plus en hel del bortkastad parkeringstid senare är jag rätt övertygad om att jag inte kommer gå dit nästa år tyvärr.
Trots min kritik vill gärna nämna att jag uppskattar jag eldsjälar som Toyman som ställer ut sin samling. Hade jag bott i Göteborg eller Stockholm hade jag gärna återkommit år efter år bara för att beskåda rariteterna och växla några ord. Hoppas att mc-mässan inser värdet av det Toyman gör. Det är sådana som honom som behövs för det där lilla extra.
Såg henne vingla förbi SMCs monter på morgonen. Tyckte mest det var patetiskt.
För övrigt tyckte jag Toymans hojar var mest sevärt det lilla jag hann springa runt i pausen från SMCs monterarbete.
Tack för att få det bekräftat. Det kommer att dröja innan jag besöker mc- eller bilmässor i Sverige. Jag har varit rätt besviken på de senaste mc och bilmässor jag besökt i Sverige. Sista mässan jag besökte var i Göteborg och det var då jag bestämde mig för att sluta åka till dem. Trots min kritik vill gärna nämna att jag uppskattar jag eldsjälar som Toyman som ställer ut sin samling. Hade jag bott i Göteborg eller Stockholm hade jag gärna återkommit år efter år bara för att beskåda rariteterna och växla några ord. Hoppas att mc-mässan inser värdet av det Toyman gör. Det är sådana som honom som behövs för det där lilla extra.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|