MC-mässa Älvsjö 2013

Finnicken

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2012
Ort
Enånger
Hoj
Ingen just nu
Tänkte du försöka ordna en dejt måntro? Rätt ok, överdriven, för lite hull, andra läppar etc. Du är duktig på att bedöma tjejerna... Intressant kan vara vad de tycker om dig, fast jag tror inte de skulle lägga ut bilder på dig på något forum och skriva det. Pröva och bjud dem på en dejt i Enånger, lycka till :)

Ja, man har nog ingen chans till en dejt i alla fall :näsblod Och dom tyckte nog att jag var en fåne. Brunetten kallade mig för "Dåre" av någon anledning med.. :confused:
 

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Ort
Falun
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Been there done that.

Jahapp, så var en dag på mässan över. Waldorf hakade på från Masland och vi hade en trevlig MC-dag i Älvsjö.

Slängde lite käft med Toyman. En trevlig man med en otroligt fin samling hojar och en intressant historia. Tack Toyman för du delade med dig av den. Bild bevis, annars har det ju inte hänt :)
IMG_0595.jpg

Själv är man ingen höjdarfotograf och dessutom har jag bara en sån däringa i-fåne att ta kort med så det blev inte så många bilder men Waldorf däremot for runt som värsta pressfotografen med sin systemkamera så han lär väl bomba detta forum med min lyckliga nuna medan jag torrbryter hojar så snart han tömt ur alla gigabyte'arna ur kameran, fast jag hoppas han avstår bilderna på mig :tungan

Ni får en bild till och denna över en del av Toymans samling
IMG_0590.jpg
 
Last edited:

ZX9xpress

Medlem
Gick med
7 Oct 2011
Ort
Leksand
Hoj
Aprilia RSV Mille 2001 (turbo), GSXR1000 k8, Kawa ZX9 turbo
Jag hade det väldigt trevligt på mässan :rolleyes:
View attachment 376927
Fick 2 pussar av blondinen men fick bara bild på ena :tuttar

View attachment 376928
Och hon och den andra såg så jäkla överdriven ut, men aldrig fel med kvinnliga bröst :gnissla

Frågade även om man kunde få en puss av dom, men hon sa att dom inte delade ut pussar... Men när jag sa att man fick det i det andra båset så sa den andre, "Men ge han en puss då" Men fick ingen ändå :gråta

Wiihaa snyggt jobbat.:crash
 

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Honda CB500 1998
Been there done that.

Jahapp, så var en dag på mässan över. Waldorf hakade på från Masland och vi hade en trevlig MC-dag i Älvsjö.

Slängde lite käft med Toyman. En trevlig man med en otroligt fin samling hojar och en intressant historia. Tack Toyman för du delade med dig av den. Bild bevis, annars har det ju inte hänt :)
View attachment 376936

Själv är man ingen höjdarfotograf och dessutom har jag bara en sån däringa i-fåne att ta kort med så det blev inte så många bilder men Waldorf däremot for runt som värsta pressfotografen med sin systemkamera så han lär väl bomba detta forum med min lyckliga nuna medan jag torrbryter hojar så snart han tömt ur alla gigabyte'arna ur kameran, fast jag hoppas han avstår bilderna på mig :tungan

Ni får en bild till och denna över en del av Toymans samling
View attachment 376937

Nä nu tycker jag att vi kör med bilden där du sitter på bmws fjoll scoter "sport" och ser glad ut :rofl
 

ZX9xpress

Medlem
Gick med
7 Oct 2011
Ort
Leksand
Hoj
Aprilia RSV Mille 2001 (turbo), GSXR1000 k8, Kawa ZX9 turbo
Jaha Finnicken, mina höjdpunkter var att diskutera laddtryck och .dxf filer med NCCR, Bromsbänk med Motospeed och 24 h endurance med Bike. Men jag är inte bitter.. Parkering på VIP plats kostar förresten 650 spänn, fick jag veta av en lapplisa:banana
 

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Ort
i stan
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
finns Mv hojjarna där iår? nya 800cc motarden ?
 

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
Jag hade det väldigt trevligt på mässan :rolleyes:
View attachment 376927
Fick 2 pussar av blondinen men fick bara bild på ena :tuttar

View attachment 376928
Och hon och den andra såg så jäkla överdriven ut, men aldrig fel med kvinnliga bröst :gnissla

Frågade även om man kunde få en puss av dom, men hon sa att dom inte delade ut pussar... Men när jag sa att man fick det i det andra båset så sa den andre, "Men ge han en puss då" Men fick ingen ändå :gråta
Bonde meets plastbrud :hihi
Snygg keps


not.


Åker dit på söndag, undrar hur mycket folk det blir då:gnissla
 

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Ort
Täby
Hoj
Cbr600rr -05
Tyckte faktiskt att blondinen såg rätt så bra ut, men hon skulle haft lite hull på kroppen och ett par andra läppar, för dom såg inte riktigt riktiga ut :näsblod

BTW, någon som vet vad dom heter? Vet bara att blondinen heter Frida och något på F :gnissla

Brunetten heter Therese och var en polare på tiden hon hade a kupa. Hon e rätt trashig hehe. Synd att jag missade henne igår, hade varit kul att veta hur hon pratar idag. Hon bytte nämligen detta lite då och då :dummer Antar att rinkebysvenskan är borta?
 
Last edited by a moderator:

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Ska ge mässan en ny chans i morgon. Den här gången ska jag ägna silikon-expo 2013 lite uppmärksamhet också..
 

Finnicken

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2012
Ort
Enånger
Hoj
Ingen just nu
Brunetten heter Therese och var en polare på tiden hon hade a kupa. Hon e rätt trashig hehe. Synd att jag missade henne igår, hade varit kul att veta hur hon pratar idag. Hon bytte nämligen detta lite då och då :dummer Antar att rinkebysvenskan är borta?

Ja, kom på att jag fick ju en plansch med en autograf på med. Såg att det stod Therese men ser inte vad det andra är.. Kommer inte ihåg vad hon hade för dialekt, men hon som stod bredvid henne hade la en jäla go dialekt. :hihi
 

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Ort
...
Hoj
...
Bonde meets plastbrud :hihi
Snygg keps


not.


Åker dit på söndag, undrar hur mycket folk det blir då:gnissla

Jag var där på söndan för två år sen mässan va i sthlm, då va de inte speciellt mkt folk, man behövde inte trängas direkt. Tror det är mer på fre/lör när folk från andra städer besöker mässan. Jag har bokat in söndag och hoppas det blir som för två år sen. :)
 

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Vore kul att se lite fler bilder fr mässan. Ni som varit där och fotat lite - lägg gärna upp!
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top