i mitt tycke sjukt dåligt med grejer till sporthojar såsom helställ rejshandskar o stövlar
Förmodligen helt i linje med försäljningen av rena sporthojar och dess utrustning och tillbehör...?
i mitt tycke sjukt dåligt med grejer till sporthojar såsom helställ rejshandskar o stövlar
Hoppas kunna hitta mig en kruka på mässan, fanns det gott om vanliga integralhjälmar där? Det vore konstigt annars. Tänker prova så många märken som möjligt.
Fanns väl hyfsat mycket, dels hos de olika handlarna, men Arai var också där med en stor egen monter med hela sortimentet.Hoppas kunna hitta mig en kruka på mässan, fanns det gott om vanliga integralhjälmar där? Det vore konstigt annars. Tänker prova så många märken som möjligt.
Ja, det fanns rätt mycket att välja på så någonting borde du hitta
Fanns väl hyfsat mycket, dels hos de olika handlarna, men Arai var också där med en stor egen monter med hela sortimentet.
Jodå Toyman såg jag allt =) I övrigt så är det i mitt tycke sjukt dåligt med grejer till sporthojar såsom helställ rejshandskar o stövlar osv riktigt besviken på det, hittade inte ett enda spidiställ på hela mässan. Favoriterna va Ducati v4s riktigt snygg. Cbr1000rr va riktigt snygg... 199k o då får man inte ens en quickshifter?" Samtliga yamaha såklart.
Undrar om de släpar med sig nya Ducce V4:an? Skulle va skitkul att se en live!
View attachment 440828
massa text
Nytt för i år är ett "People's Choice"-område där besökarna kan beskåda och rösta på ombyggda hojar:
Jag är kluven. Ni vet min inställning till att såga sönder väl fungerade hojar. Dessutom står dom på en yta som varit perfekt för Tonys parad.
...kluven, som sagt.
massa text
Är framtiden vrickad?
Det trodde ni inte att jag, gamle gubbe, skulle charmas av det tilltaget - men det gjorde jag!
Är det bara jag som tycker att ducatin är snygg framför sadeln men inte bakom? Garvade man inte åt tyskröv för bara någon månad sedan?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|