Kan bara hålla med.
Och detsamma kan sägas om Honda och deras Crossrunner och CBR600F, två nya modeller som också visades på piedestal.
Att bara titta på hojar utan att röra... ja då kan man stanna hemma vid datorn.
Jämrans siiithonda. Ville ju klämma och fingra på Crossrunnern. Nu kommer jag nog protestköpa BMW K1300s istället.
Och äta hamburgareGoffen skrev:Du kanske ska fundera på om du har ett mc intresse överhuvudtaget för visst fanns det grejjer att titta på i ett par tre timmar i alla fall !
In o ut på 27 minuter säger det mesta.Ointressantaste mc-mässa jag vart på o dom tidgare var inga höjdare dom heller.
Du kanske ska fundera på om du har ett mc intresse överhuvudtaget för visst fanns det grejjer att titta på i ett par tre timmar i alla fall !
In o ut på 27 minuter säger det mesta.Ointressantaste mc-mässa jag vart på o dom tidgare var inga höjdare dom heller.
Hej, den där känner jag igen, undrar är det månde samma hoj. Bild tagen på Salzburg ring på 70 talet. Toyman tänker tillbaka!
Wikipedia säger: Bo Granath körde med stor framgång för Husqvarna i 500GP, och blev femma 1972, den enda gången en svensk varit topp-fem i kungaklassen 500, och den enda gången ett svenskt märke varit det.
Hej, den där känner jag igen, undrar är det månde samma hoj. Bild tagen på Salzburg ring på 70 talet. Toyman tänker tillbaka!
Wikipedia säger: Bo Granath körde med stor framgång för Husqvarna i 500GP, och blev femma 1972, den enda gången en svensk varit topp-fem i kungaklassen 500, och den enda gången ett svenskt märke varit det.
Hur är det på tillbehörssidan?
Tjejen behöver skinnställ och mina stövlar har snart gjort sitt. Går det att kolla på sånt där eller är det mer strul än lönt?
Tanken var att det borde finnas fler leverantörer där än i valfri butik, så man kanske hittar nåt till hennes pygmékropp och mina vanskapta fötter .
Visst fanns det en hel del prylar, men jag hittade då inte mycket mässpriser, iaf inte om du vill ha riktiga grejer, dvs inte sånt som är gjort i billigt skinn med fransar på.Hur är det på tillbehörssidan?
Tjejen behöver skinnställ och mina stövlar har snart gjort sitt. Går det att kolla på sånt där eller är det mer strul än lönt?
Tanken var att det borde finnas fler leverantörer där än i valfri butik, så man kanske hittar nåt till hennes pygmékropp och mina vanskapta fötter .
Kan man säga.Det fanns ju en del guldkorn bland de historiska inslagen.
Jag är oftast väldigt positivt lagd, men här är min sammanfattning i siffror:
33% t-shirts med ylande vargar, 16% sko-/glasögonputs, 48% nya hojar (varav 80% inte intressanta) och 2% rejshojar.
Det blir iofs 99% totalt, men det kändes inte riktigt hundra heller.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|