lorkan skrev:
2100109 Tycker du bara att det är KANSKE fel och publicera en bild på någon svårt skadad människa utan dennes samtyckte och tillåtelse ?
Det ligger en svårt skadad kille på en olycksplats och en kamerakille börjar tränga sig fram för att fotografera honom. Ganska osmakligt om jag får säga mitt.
Mitt "Häng dom högt" var bara flame, och det lyckades tydligen, för du blev ju riktigt sur.
vad vet du om förfarandet vid olycksplatsen? Hur vet du att nån trängt sig på, vad vet du om vilken ev. zoom han hade på sitt objektiv, det är ganska många faktorer du struntar i med dina barnsliga inlägg.
Våld kan man använda för att skydda nån att BLI skadad inte en som redan är skadad och framförallt så brukar man inte våld mot nån som inget gjort.
Visst det kan kännas hemskt kan jag tänka mig att se att en fotograf tar kort men hellre snacka med han och be han radera korten än att dra till han i ansiktet, eller?
Att du SWEDIE rättfärdigar meningslöst våld på ditt forum är ju så jävla lågt, kan inget mer säga om det.
Finns många aspekter på detta ämne som kan diskuteras länge, men att våld som här utdelats skall vara rättfärdigat av så många trodde jag inte.
Stor jävla hög med DUBBELMORALISTER dessutom.
Helt allvarligt så tror jag att killar som Rigge behöver se mera av detta för att fatta att han inte är odödlig, samt att det på ett får en att tänka över o ta till sig hur det kan gå om man inte är försiktig och omtänksam.
Kanke inte passar detta forum, vad vet jag, det är ju Swedies som sagt, men det har vart sånt här upp förr. som tex. glidare så är på väg av med massa skratt....kul va?
Film med nån som förmodligen ligger död efter att ha kraschat sin hoj och blir filmad samt andra folk som går runt i chock och inte fattar riktigt vad som hänt 'än.
Det har funnits mycket sånt här och på nåt sätt känns det som att om det inte är från Sverige så är det ok.....?
Jaja, man kan älta detta till dödagar som sagt....
Vila i Frid killen.......
Gulleplutt skrev:
2101727 Fan vad roligt att du blev bitchslappad. Hade jag fått chansen hade jag totalnitat dig. Det kanske är lagligt att fota men men många blir nog upprörda över det så man ska ju inte bli förvånad om det kommer en lite reaktion
Varför skall du nita honom?