Mc-Poliser på Sporthoj.com?

sweborn

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Fido/Bulle
UrbanTiger skrev:
Då klara du dej den här gången åxå :7peta

Ja, och dessutom i praktiken. Bor intill tunneln, och hade inte lappen klar i tid för att vara första användaren..... tur för mig, men otur för den som åkte fast.
Men de som står med laserpickan är väl som katter, kommer det en råtta så väntar de på fler.....
 

raulis

Pol med Qwerty
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Lapplands Väsby
Hoj
*Gixxer 1000 kraschad o såld*
Har alltid undrat hur poliser kör när de inte är i tjänst.
Syrran dejta en polis förut och han muttrade nåt om att det var så tråkigt att gå av sitt pass för att då var man ju tvungen att köra lagligt.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
raulis skrev:
Har alltid undrat hur poliser kör när de inte är i tjänst.
Syrran dejta en polis förut och han muttrade nåt om att det var så tråkigt att gå av sitt pass för att då var man ju tvungen att köra lagligt.

Jag känner minst en polis som kör som folk (30+) när han inte jobbar, men han har ÅAS åkt dit och betalat som vi andra också.
Dessutom lär Skellefteå polisen ha bötfällt en Umeåpolis på tjänsteresa I MÅLAD BIL!

Alla poliser jag känner är trevliga, både privat och på jobbet, dock kräver ju deras jobb att dom ska ingripa mot folk som bryter lagar, och visst kan man ha olika toleransnivå, jag kanske skulle bli lite putt om jag fick böter för 8km/h för fort av en jag känner, men ÅAS om han skulle tvingas bötfälla mig för 28km/h så skulle jag inte hålla det emot honom.

Däremot kameror, dom hatar jag urskiljningslöst, ÅAS har jag ingen skylt fram, så det kan väl gå på ett ut.
 

DanneP

Flegmatisk...
Gick med
7 Jun 2003
Ort
Centrum
Hoj
Yamaha R6:a
Vem ska inte det när man blir stor... de flesta har väl velat bli eller vill väl bli polis nån gång... sen man var liten(mindre) och lekte med bilar, alltid jagade man ju nån fartdåre... :hihi

Tycker de gör ett bra jobb, skitjobb oftast tyvärr... fler poliser & räddningspersonal behövs...

MVH
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
raulis skrev:
Har alltid undrat hur poliser kör när de inte är i tjänst.
Syrran dejta en polis förut och han muttrade nåt om att det var så tråkigt att gå av sitt pass för att då var man ju tvungen att köra lagligt.

Jag "känner" två och båda kör hoj som alla andra :D Aldrig över gällande hastighetsbegränsning, och ALDRIG på bakhjulet i samhällen, speciellt inte KC, som körde Ducati 916... O nej, aldrig olagligt... :rolleyes:

Jag gillar polisen. Tycker synd om dom eftersom dom inte får sköta sitt jobb utan att bli häcklade av alla jävlar. Aldrig är någon nöjd. Jag har blivit av med lappen en gång o fått en del fortkörningsböter, men jag har blivit släppt också. Det beror helt och hållet på hur man uppför sig!
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Syrran är trafikpolis så nu jävlar passar ni er :fatta!

Ni vet väl att dom brukar läsa denna sida bara för att ha lite koll på vad som är pågång.
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
CHROLO skrev:

Är du en snäll mcpolis måntro, sist jag blev stoppad så var de av 2 av dina kollegor en som har väldigt trevlig och började genast att diskutera hojar en som va en riktig grinkuk. Tycker att det är helt ok att jag får böter(ni gör väl ändå bara ert jobb och ser väl ingen glädje i att lappa folk hoppas jag?), men att bli bemött som om man just kört 150 på slangen förbi ett dagis bara för att jag hade en förliten regskyllt tycker jag e jävligt dåligt stil! Tycker att ett trevligt bemötande är någon man kan kräva av en statlig tjänsteman i alla fall om man inte betätt sig väldig illa eller är väldigt otrevlig själv. Har en polare som var av med lappen för smitning och när han fick ser videon från radiobilen under rättegången så hade dom "råkat" stäng av kameran innan dom drog ut honom ur bilen och spöade på honom, det är ett betende man kan vänta sig i Brassilien men i Sverigen ska det väl inte få gå till på det sättet?
 

Läderknutte

Läderknutte
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Såld
Haha, alla har fan snutnojja innerst inne.

Bara Ghostrider som verkar kunna hantera saken.

Han är säkert snut själv och när dom har tråkigt nere på stationen drar dom ut och spelar in lite filmer på när ghostrider kör hoj i höga farter.

Snutbilarna i hans filmer som följer efter och låtsas jaga honom dom filmar honom säkert bara för material till hans filmer :banana


Det måste stämma :huvet

hahahaha:tungan
 

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Ort
derome
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
rSEXa skrev:
Haha, alla har fan snutnojja innerst inne.

Bara Ghostrider som verkar kunna hantera saken.

Han är säkert snut själv och när dom har tråkigt nere på stationen drar dom ut och spelar in lite filmer på när ghostrider kör hoj i höga farter.

Snutbilarna i hans filmer som följer efter och låtsas jaga honom dom filmar honom säkert bara för material till hans filmer :banana


Det måste stämma :huvet

hahahaha:tungan


ja det stämmer någ du :huvet
 

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Ja vad säger man? :D :D
 

Bifogat

  • 767_badtoys_dromhoj.jpg
    767_badtoys_dromhoj.jpg
    102.8 KB · Visningar: 697
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top