Mc-Poliser på Sporthoj.com?

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
UrbanTiger skrev:
Har hört att alla MC-poliser gillar små fjuniga 20 åringar med mellankort. Tar med dom till stationen och våldför sig hårt på dom i förhörsrummen, ibland är dom flera stycken :gnissla

hmm.. har en polare som har fått spö av snuten ett antal gånger.. senaste gången hade han bra med blåmärken.. men han sket i att fota det tror jag.. men polisen klarar sig alltid
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
har en kompis som såg en rosa elefant! :jisses
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
heimdal skrev:
hmm.. har en polare som har fått spö av snuten ett antal gånger.. senaste gången hade han bra med blåmärken.. men han sket i att fota det tror jag.. men polisen klarar sig alltid
Ja, det är synd om de oskyldiga... :rolleyes:
 

CHROLO

Does not play well with other bikers...
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Kallhäll
Hoj
Honda Varadero, Honda AT
Arctic#1 skrev:
Poliser har?? omedelbar livstids banning!!!!

Bra idé. Diskussionerna blir bra om alla tycker likadant. :kocko

(Är det meriterande att vara norrman?)
 

CHROLO

Does not play well with other bikers...
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Kallhäll
Hoj
Honda Varadero, Honda AT
Hightuned skrev:
Är du en snäll mcpolis måntro, sist jag blev stoppad så var de av 2 av dina kollegor en som har väldigt trevlig och började genast att diskutera hojar en som va en riktig grinkuk. Tycker att det är helt ok att jag får böter(ni gör väl ändå bara ert jobb och ser väl ingen glädje i att lappa folk hoppas jag?), men att bli bemött som om man just kört 150 på slangen förbi ett dagis bara för att jag hade en förliten regskyllt tycker jag e jävligt dåligt stil! Tycker att ett trevligt bemötande är någon man kan kräva av en statlig tjänsteman i alla fall om man inte betätt sig väldig illa eller är väldigt otrevlig själv. Har en polare som var av med lappen för smitning och när han fick ser videon från radiobilen under rättegången så hade dom "råkat" stäng av kameran innan dom drog ut honom ur bilen och spöade på honom, det är ett betende man kan vänta sig i Brassilien men i Sverigen ska det väl inte få gå till på det sättet?

Mamma sa alltid att jag var snäll och du vill väl inte påstå att lilla mamma ljuger??!! :hej
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
ecce skrev:
Mormor sa till mamma låt honom alldrig få börja köra motorcykel...

Mamma ångrar nog att hon tyckte det va en bra ide att jag skulle ha moppe, medans farsgubben tyckte att jag inte skulle ha någon. Efter moppe vart det cross och då lyckades man övertala frasgubben att också börja köra. Sedan dess har nog morsan hatat de 2 hjuliga fordon som nu finns i familjen...
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
FreddaAbborre skrev:
Mamma ångrar nog att hon tyckte det va en bra ide att jag skulle ha moppe, medans farsgubben tyckte att jag inte skulle ha någon. Efter moppe vart det cross och då lyckades man övertala frasgubben att också börja köra. Sedan dess har nog morsan hatat de 2 hjuliga fordon som nu finns i familjen...


Du menar att vid familje middagen där tötet rör bromsar hk framgafflar osv.. så får hon en konstig blick och inte säger så mycket kanske :rolleyes:
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Lite komiskt att så många sporthojsåkare har så stora auktoritetsproblem. Jag spår att det är sviterna av en svår uppväxt. :tungan
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
ecce skrev:
Du menar att vid familje middagen där tötet rör bromsar hk framgafflar osv.. så får hon en konstig blick och inte säger så mycket kanske :rolleyes:


Precis! Något du känner igen?
 

Simz

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki gsx-r 750
Känner ca 400 poliser och jag kan tala om att 90% av dem blir helt till sig när de ser en sporthoj.
Hade min hoj första dagarna stog i polishuset för jag inte hade nått garage. Alla var framme och skulle provsitta och prata om alla galna bravader på hojar de hade gjort.
Det finns nog inte någon yrkesgrupp som åker så mycket motorcykel som poliser.
Jag tror de felsta vill ha en sporthoj men får inte för sina fruar :(
 

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Ort
bor???
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
Lunkiz skrev:
UrbanTiger skrev:
Fel inställning, du är ute ur kön för att bli Polis :fatta![/


Om det nu blir polisyrket så ade jag inte tänkt vara någon trafikpolis! men men... nu är jag ju ute ur kön så jag får tänka om..... :confused:

det är bra med polisen... bara de lämnar oss fred... o jobbet lämnas vid hemgång.... :tummenupp
 

nicke30

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2005
Ort
Umeå
Hoj
BMW K1300S
Möter jag en MC polis så brukar då jag hälsa, precis som jag gör med alla andra motorcyklar. :hej
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top