Magnus-Sthlm
Fullgasväxlare
RedBaron skrev:E1 = Düskland. Jag skulle tippa att deras tester är i Europeisk toppklass.
I sthlm var det märkt E5 och om man tittar längre upp i tråden så är det testat i Sverige.
RedBaron skrev:E1 = Düskland. Jag skulle tippa att deras tester är i Europeisk toppklass.
Om jag inte tänker helt fel så är dem då godkända ifrån Tyskland.Zee skrev:Är det bra då?
Ryktades var ordet.doobidoo skrev:Om jag inte tänker helt fel så är dem då godkända ifrån Tyskland.
Vilket är mycket mycket bättre än från t.ex. Spanien som det ryktades om (E9).
e1 DeutschlandSimpatico skrev:Någon som har en länk till någon sida där en förteckning över landskoderna finns?
Tjejen har E11 på sin hjälm och jag skulle vilja veta om den är testad i en "bananrepublik".
KGK skrev:många prylar man fick för lite flis
regnstället verka kanon, batteriladdare, tankväska - verkar riktigt bra med finesser, lås och knävärmare
har inte haft tanväska förr och är lat så en dum fråga, ska man spänna fast väskan eller pallar magneterna att hålla väska kvar
the blue skrev:spänn fast den
PacMan skrev:Jag var precis och handlade ett sånt där kättinglås. Visst är det lite goare känsla i ett redigt Abus-lås, men som extra lås på nätterna känns det från Lidl helt OK med tanke på priset.
the blue skrev:spänn fast den
DP skrev:Kom precis tillbaka från Lidl....
Där stog dom HD & Custom åkarna här i stan och provade hjälmar, samma B-square krukor som förra året, ser inte ut som dom i annonsen (den chromade crosshjälmen så cool ut men men...), många drog också i regnställen och beklagade sig över att tankväskan gått upp från 80.- förra året, själv köpte jag 2 st kapell det enda som jag behövde. Klämmde lite på ryggskyddet och det skulle jag inte rekommendera ens till en ovän....
DP says: Kanske olika prylar på andra Lidl men detta var i Enköping....
På min gamla modell är den en rem som är fäst i den främre delen av tankväskan till för att säkra väskan, inte spänna fast den så den sitter stadigare. Själv fäster jag denna rem nån stans kring styrhuvudet, dock inte så den kläms när man svänger eller försämrar styrförmågan.Cervantes skrev:Hur spänner man fast den? förstår att det är runt tanken men det går ju inte att komma imellan
KGK skrev:Räcker nog spänna den främre kring styrhuvud eller nåt, finns spännen på sidorna också.
Någon som vet ifall det fanns det flera färger på regnstället? jag tog bara en, i annonsen fanns det blå
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|