MCK Vilse - Skånevårenturen™ 2007 - 04 - 21

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
tackar PGH för underbart ledarskap.... silvertejpen kan du behålla som ett stort tack =))

Allt jag filmade ska redigeras i 4 - 5 mån sen kommer en fin film upp :tummenupp

Neee snabba snabba..
Tack för sällskapet hem (trots att vi lyckades köra vilse)

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
TACK MCK Vilse - framförallt JKAY. Otroligt mysig körning. När blir det körning nästa gång? :tummenupp :yoparty

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Hemma igen, lite mör och väderbiten "Det e fan vad solen tar här nere...". Tack till PGH för gott ledarskap, det får vi säkert se mer av i sommar!

Många av mina nordväst-favvoriter med på kartan idag, vissa i omvänd riktning, och lite nya slingor att lägga på minnet! Funkade kanon upp till Båstad, om än lite gummibandseffekt som resulterade i långa utdragna gäspningar innanför mitt visir. Värre blev det efter sammanslagningen då den klassiska "Jag ska minsann inte köra i långsamma gruppen-mentaliteten" bröt ut, med resultat tydligt statuerat på sista sträckningen.

Ska inte sitta här och vara en messersmith, men vill ändå påpeka vikten av att inte välja fel grupp, att hålla rätt distans till framförvarande (varken för långt eller för kort), samt att det är OK att droppa bak, byta grupp, eller avvika när man börjar kännsa stresskänslorna "det har klarar jag inte" innanför hjälmen. Som tidigare sagt, Ingen blir imponerad av en hojj i diket.

I övrigt vart det en kanon sistabit för min egen del. 6 tighta hojar som marschade på i lagon "snabb-tempo".

Tack X (Jag och namn) för sällskapet tillbaka till Malmö... Ingemar Stenmark hade varit stolta över oss! ;)

Love and Light!

Solid snake

Guest
Fifan tack för en skitgo runda! Och för att ha visat lite fler nya goa vägar.

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Tack alla för en go tur.
Lägger oxå upp lite bilder när orken kommer in :tummenupp
Ny tråd för bilder? :va

anot

MepMep
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Nope
Ja helvete, bättre än jag trodde att de skulle bli!! Jag är supernöjd över fälgarna, fast det suger att ha lagt ut en massa stålar på det nu när hojen är kass hehe Men vad gör man?
Skönt att det blev snyggt iaf... som sagt, hoppas att det fixas snabbt och billigt så man kan få se den live!

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tack alla för en go tur.
Lägger oxå upp lite bilder när orken kommer in :tummenupp
Ny tråd för bilder? :va
IT managerns jobb....

Tackar alla i min grupp för en väl genomförd runda, hoppas tempot var till belåtelse. Två små vilsekörningar lättar alltid upp stämningen :D
Jag kan addera ytteligare en nolla till mitt facit, alltså noll besök i spenaten av folket som jag kör med. Det tackar jag så väldigt för. :bow

Hoppas ni som gick omkull på sista stinten i PGH:s och JKays grupper bara drabbades av stukade självförtroenden. Plast och glasfiber finns det gott om. :tummenupp

Nu ska jag slå upp en öl. Till.....

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Bildtråd uppe. Länk : http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2900138#post2900138

Mina bildler kommer om en stund.

Tack för en underbar dag. Så jäkla kul det är. Jag hoppas att körningen i min grupp var till belåtenhet?! Det verkar så iaf. Håller med tidigare talare om vikten att välja rätt grupp. Jämn grupp är det viktigaste, då blir tempot bäst.

Håller också med om att vi nog inte skullle slagit samman min o Cels grupp i Båstad. Vi lär oss av misstagen.

Dags att korka upp ÖÖÖÖÖÖÖLEN.

Vi ses den 6/6 va?!

Last edited:

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
Bildtråd uppe. Mina bildler kommer om en stund.

Tack för en underbar dag. Så jäkla kul det är. Jag hoppas att körningen i min grupp var till belåtenhet?! Det verkar så iaf. Håller med tidigare talare om vikten att välja rätt grupp. Jämn grupp är det viktigaste, då blir tempot bäst.

Håller också med om att vi nog inte skullle slagit samman min o Cels grupp i Båstad. Vi lär oss av misstagen.

Dags att korka upp ÖÖÖÖÖÖÖLEN.

Vi ses den 6/6 va?!

Absolut! Var ska man anmäla sig? :D
Hmmmm bildtråd.......får väl se om man hittar den......

Banditfredde

Raka rör o öppna spjäll
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Har inte tid :(
Dagens åktur =)

Idag var de riktigt roligt :tummenupp . Vakna imorse yrvaket som vanligt :3freak . Titta på termometern...-4,8°C. Fy fan vad kallt de ska vara idag då. Men som tur var fast man var yrvaken så komm jag på den jusa idén :fattartil rengstället borde ju vara kanoners tills man iaf kommit ner till eslöv. De ända jag frös lite om var fingrarna men vad gör de. många andra frös tusen gånger mer. Sen bar de iväg med lite försening. Fick höra en summa på ca 80 mcdårar idag :tummenupp. Lite vilse i åstorp kom vi men ja. Med MCK vilse så e de väll normalt :D hehe. Men sen kom vi in på vägar som jag inte kände till men hade mina aningar om att dom skulle bära ut mot tranarpsvägen. Visst gjorde den de..hehe :D. När vi kom fram till shell i ängelholm så tyckte jag att de flöt på bra faktiskt ändå fast vi var så många i gruppen:tummenupp men lite för sakta för mig. Så jag o min bulle hoppa över till första gruppen. De var lagom tempo. De e väll TT träffarna som lärt en att öppna spjäll o raka rör som gäller typ..:yoparty Därför man vill gaza lite extra. :hojraket. Mycket fina vägar hela dagen ni valde :D. Mycket trevlig dag idag. hoppas dom flesta tycker de samma som jag idag. Var det någon som åkte i backen idag??. Efter dagen skörd av mil på bullen så e man väll värd en o annan :öl skulle jag tror...hehe. Ha de gött. Var rädda om er. :)

Bifogat

• mcträff 001.jpg
    mcträff 001.jpg
    92.6 KB · Visningar: 120

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:tummenupp Ville bara Tacka ALLA inblandade som har organiserat 'Skåne-vår-Turen,.. Kallt om händerna var det men Nu i efterhand så var det Värt de, Ett litet extra Tack till PGH för lagom Tempo,..

fargo

gammelsmurf
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
gt550
Tack allihopa för en kanondag. Jkay, det är alltid lika roligt att ha dig som reiseleiter, (Kajanstuket du vet). Ser fram emot den 6/6:) :) :) :) :)

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Äsch lägger upp par st här..

Bifogat

• DSC00034.JPG
    DSC00034.JPG
    136.7 KB · Visningar: 102
  • DSC00036.JPG
    DSC00036.JPG
    140.1 KB · Visningar: 108

taliz

Neighbourhood terrorist
Gick med
24 May 2006
Hoj
Monstruös ER6
I övrigt vart det en kanon sistabit för min egen del. 6 tighta hojar som marschade på i lagon "snabb-tempo".

Tack X (Jag och namn) för sällskapet tillbaka till Malmö... Ingemar Stenmark hade varit stolta över oss! ;)

Word. :banana

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...