Hemma igen, lite mör och väderbiten "Det e fan vad solen tar här nere...". Tack till PGH för gott ledarskap, det får vi säkert se mer av i sommar!
Många av mina nordväst-favvoriter med på kartan idag, vissa i omvänd riktning, och lite nya slingor att lägga på minnet! Funkade kanon upp till Båstad, om än lite gummibandseffekt som resulterade i långa utdragna gäspningar innanför mitt visir. Värre blev det efter sammanslagningen då den klassiska "Jag ska minsann inte köra i långsamma gruppen-mentaliteten" bröt ut, med resultat tydligt statuerat på sista sträckningen.
Ska inte sitta här och vara en messersmith, men vill ändå påpeka vikten av att inte välja fel grupp, att hålla rätt distans till framförvarande (varken för långt eller för kort), samt att det är OK att droppa bak, byta grupp, eller avvika när man börjar kännsa stresskänslorna "det har klarar jag inte" innanför hjälmen. Som tidigare sagt, Ingen blir imponerad av en hojj i diket.
I övrigt vart det en kanon sistabit för min egen del. 6 tighta hojar som marschade på i lagon "snabb-tempo".
Tack X (Jag och namn) för sällskapet tillbaka till Malmö... Ingemar Stenmark hade varit stolta över oss!
Love and Light!