Teppas
Gudomlig sporthojare
Yes, medlem
Sen får man ju tidningen som räcker till minst 2 toabesök varje gång den kommer
Givetvis medlem.
Bortsett från allt arbete dom gör för oss så får man en tidning och 10% rabatt på försäkringen.
Jag tillhör minoriteten på Sporthoj som kör Sporthoj så jag får ingen SMC-rabatt!
Men jag är inte med i facket för att få en tidning eller rabatter heller...
Jag har fortfarande inte glömt debatten om extremt beteende
Jag kan meddela Dig att detta svider i skinnet på SMC, om jag förstår det rätt letas det med ljus och lykta efter alternativa lösningar som kanske, kanske kunde underlätta sitsen även för sportmoppar. Tyvärr är det nog så att hur än det bjuds upp till dans förefaller de vanliga bolagen tjurigt sitta kvar på bänken, men på lite sikt kanske det finns alternativa lösningar som inger hopp...Jag tillhör minoriteten på Sporthoj som kör Sporthoj så jag får ingen SMC-rabatt!
Men jag är inte med i facket för att få en tidning eller rabatter heller...
Hmmm, att vara medlem är och ska naturligtvis vara frivilligt, och Du kan nog lugnt räkna med att SMC aldrig kommer att stå på barrikaderna för curbs på 70-vägar eller fri fart på Bulten. Men faktum är att extremt-debatten bl a här på SH i praktiken påverkade SMC:s syn på frågan och fick organisationen att revidera sin ståndpunkt - är det inte så vi vill ha det?Gick ur SMC i år efter att ha varit medlem i nästan 15 år pga att jag ogillar hur pengar slösas inom vissa områden och hur vissa delaktiga inom SMC School m.m glider för mycket på en räkmacka för mina medlemspengar.
Sen har prioriteringen på många av deras frågor och budskap inte alltid gått i linje med mina åsikter, även om de i fallen med Uppdrag Granskning ser ut att göra ett gott jobb.
Inte omöjligt att jag återkommer som medlem framöver om vissa saker styrs upp.
Jag förstår vad du menar, men det är lite som att titta en given häst i munnen. Du kan ju lätt få tillbaka dina medlemspengar i form av rabatter och en hel del av jobbet som SMC gör är väldigt bra och viktigt för MC-Sverige....pga att jag ogillar hur pengar slösas inom vissa områden...
Jag kan meddela Dig att detta svider i skinnet på SMC, om jag förstår det rätt letas det med ljus och lykta efter alternativa lösningar som kanske, kanske kunde underlätta sitsen även för sportmoppar. Tyvärr är det nog så att hur än det bjuds upp till dans förefaller de vanliga bolagen tjurigt sitta kvar på bänken, men på lite sikt kanske det finns alternativa lösningar som inger hopp...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|