Maxout
Mr
Vad vinner jag om jag avslöjjar min värsta. :corn
våran gunstJ.Andersson skrev:2220462Vad vinner jag om jag avslöjjar min värsta. :corn
Dr.Bike skrev:1743996Mitt första uppdrag:
- Dö grâbben, fôll på ölja i duättän, vi ska åke te Gôttskeär
Detta sagt av min nu saligen bortgångne gamle förebild, idol och släkting som hade en Koppartransmack utmed E6:an i Åsa
Jag var kanske.... ja, säg 12
Han litade blint på mig redan då, vilket skulle visa sig (flera ggr) vara ett misstag ;-)
Jag fyllde på....
Men hur mycket går det i en B18 egentligen??
F-n jag fyllde hela motorn!!!
Mickemeister skrev:2400388Har en helt oförglömlig tabbe från den tiden då jag gjorde lumpen som mekaniker. En "lumparkompis" skulle montera bort en motor från en tg11 bil.
Bilen står inne i ett garage han ligger inne i bilen (för dom som inte vet ligger man inne i baksätet och mekar med motorn som är mittmonterad) Han har har "glömt" att koppla ur batteriet råkar kortsluta startmotorn bilen tänder, startar(backen är i) och backar ut genom porten (typ av aluminumblock) kraschar mot en parkerad bil utanför. Taskigt att förklara det för kaptenen
Om du snackar som du skriver så har du jävligt stora lungor...pini skrev:2413768mekar tabbar kommer bara på ett par stycken nu
N01 måste ju va när kompisarna åkte a-traktor vi va uppe hos en å skulle skruva me skiten sluta killen ska köra inn själv över smörjgroppen som är avpassad för lastbil javisst slutar att med att de står en a-traktor halvvägs ner i groppen
har även bytt blockpackning på en volvo diesel åt en tjejkompis visst ihop me bilen å ut å provköra den konstig ljud från motorn låter som den läcker luft svetten börjar rinna på ryggen va e de för fel får för mig att de e topppackning nopp inte den har konstatera att den inte rycker nåt avgasröret är igenkorkat me grus de hade vart av innan å då hade nån klåppare svetsat ihop de å inte tömt de
återkommer med fler tabbar snart
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |