freddexwing skrev:Tummen och pekfingret smärtade, ja ja tänkte jag, bäst att käka, så jag tar pizza tallriken... med näven och bränner mig en gång till... smart...
/Fredde
På moppetiden(Nåja. Ett år sen.) hade jag bytt drivpaket och var ivrig att ge mig iväg. Jag hade ju inte kört på flera timmar! Så upp med moppen ur källaren och raskt iväg! Efter 100 meter hoppar kedjan. "Jaja, ja får väl spänna kedjan när jag kommer tillbaka". Kör 100 meter till. "Kling! Vroom!". Jaha! Kedjan hoppade IGEN! "Säkert bara nåt tillfälligt." Tänker jag och kör vidare. 100 meter senare hoppar den för TREDJE gången. "Det var väl själva f-...." När jag sätter på kedjan råkar jag titta på hjulaxen, som saknar helt och hållet mutter ... Åkte hem LÅNGSAMT och satte på muttern, vips! Skitbra.
Ett halvår senare kom den übersnabba och skitgrymma RDn! Fy fan va hett tänkte jag och slängde mig på den och körde den fram å tillbaka på parkeringen. Känner hur vaderna börjar bli lite varma och kollar på cylindern vars svarta färg ångar och håller på att ta eld !
Vätskekylda hojar ska ha vätska .
Last edited: