Vad e detcRoC skrev:Kolla flottörinställningen
Vad e detcRoC skrev:Kolla flottörinställningen
Kanske samma problem för migwesterbrand skrev:nu har jag hittat vad felet är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det va pakningen i bensin kranen som har pajat låg o täta som en tanpong i mupen
...så det ran ju litegran
men dom går inte lika bra .. inte ens i närheten..freezon skrev:de så kallade "kina minisarna" e ju lika roliga som " Orginalen".. men i stället för en blata för ca. 20´000:- :kocko så kan man ju ha lika kul (om inte roligare p.ga att man inte behöver vara lika rädd om den..) med en för 2500:-
Eller???
Jo det gör dom, måste dom ju göra eftersom det var dom som tog in mini moton.. inte helt säker men nästan..westerbrand skrev:jag ska köpa nya Kopplings backar .till min kina mini.... funderar på om dom Kopplings backar Carbon som de har på http://www.w-motoracing.se/catalog/product_info.php?products_id=112 om de passar min tror den heter 16c
Klart de inte gör och gör de det är det en tillfällighet, står ju att det är till Bianchi, DM och GRC.Bart skrev:Jo det gör dom, måste dom ju göra eftersom det var dom som tog in mini moton.. inte helt säker men nästan..
http://www.w-motoracing.se/catalog/product_info.php?products_id=112RookieSM skrev:Klart de inte gör och gör de det är det en tillfällighet, står ju att det är till Bianchi, DM och GRC.
westerbrand skrev:okey synd vile ha lite mer slitstarka backar till min körde en 2tim med mi sen så är det knapt någon mm
Det går inte.Ninjaboy skrev:Fortfarande ingen som vet hur man justerar kopplingen på en 16E?
Precis som jag trodde då, man måste byta fjäder som kanske inte finns att köpa. Jag tror att mycket av slitaget ligger där, ingreppet blir vid fel varvtal och man ligger och kör mycket precis runt ingreppet.Duval skrev:Det går inte.
Hör med w-motoracing om dom här passar.. tror att dom gör det...westerbrand skrev:okey synd vile ha lite mer slitstarka backar till min körde en 2tim med mi sen så är det knapt någon mm
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|