Rikard skrev:Be Gud ta bort ridån för dina ögon så att du må se vägen
Before I was blind, now I can see...
Teo skrev:Christi husk!!
Rikard skrev:Be Gud ta bort ridån för dina ögon så att du må se vägen
Tja, jag har aldrig kört av vägen hittills, så jag anser mig nog se vägen tillräckligt bra.Rikard skrev:Be Gud ta bort ridån för dina ögon så att du må se vägen
matte_mannen skrev:Tja!
Galet låg nivå i den här tråden! Är det så vasinnigt kontroversiellt att vara kristen?, tydligen!
Gud välsigen er bröder!
Galet låg nivå i den här tråden! Är det så vasinnigt kontroversiellt att vara kristen?, tydligen!
..
Gud välsigen er bröder!
Det där var ovanligt intelligent sagt!Mattias skrev:Att vara kristen är som att vara homosexuell, typ. Var det hur mycket du vill, men försök inte övertyga nån annan om dess förträfflighet. Du kommer inte att övertyga någon.
Man KAN säga så, men tänk på att du om du tror på djävulen så tror du även på gud. Dom kommer från samma saga från börjanLucky9 skrev:Försök förstå att "gud välsigne dig" är ungefär lika artigt att säga till mig som om jag avslutade varje inlägg med "må djävulen ta dig".
matte_mannen skrev:Försök förstå att "gud välsigne dig" är ungefär lika artigt att säga till mig som om jag avslutade varje inlägg med "må djävulen ta dig".
matte_mannen skrev:sorry det var verkligen inte så jag menade det!
Forkman; Har du sett filmen "Bruce Allmighty"? Om inte, gör det. Den ger en ganska okej inblick på just problemet med varför saker "bara händer".Forkman skrev:Rikard: Va hade gud emot Anna Lindh och alla andra som dött då? Han borde få sparken eftersom han inte sköter sitt jobb.
Joo då den har jag sett, riktigt bra.John skrev:Forkman; Har du sett filmen "Bruce Allmighty"? Om inte, gör det. Den ger en ganska okej inblick på just problemet med varför saker "bara händer".
Som Anna Lindhs död. Jag vet inte varför det hände. Gud ville det definitivt inte, men Djävulen skrattade nog åt hela grejen.
Det finns nog inget svar på frågan varför hon dog. Och man kan knappast skylla det på Gud.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|