Mesar som kör på gränsen på gata!

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Sedan är ju ena personens uppfattning av att köra på gränsen kanske en söndagsutflykt till parken för en picknic för en annan person.....

Bara för att någon kör på eller över din gräns betyder det inte att han tycker det går fort.

Henrik

Tänkte faen tokrata ditt inlägg, tills jag läste det igen... he he.. läste fel första... håller med..

eeehhh... JA!.... sitter å sipprear wirre i min ensamhet... USCH så patetiskt..
eller vänta... gått det här...

håller iaf med.... :näsblod

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Mina kanter på däcken är oftast slitnare än mitten men nu har jag fattat att man måste köra mer lungt i starterna, det spinner loss som fan när jag gasar och jag hinner inte köra slut på sidorna.

Hmm kanske lite mer kurvor för att jämna ut det hela, men det är fan så kul att bränna loss på ettan och tvåan det slirar så skönt vid röljusen!

Jag menar att kanterna är dålit slitna!

Fan jag vet inte vad jag menar egentligen, men bakdäcket blir mer utslitet på mitten fort, det är det jag menar

Man ska inte skriva när man är full :D

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Att köra på bana är ju skitläskigt, massor av folk som kör om en som projektiler, bara en tidsfråga innan man blir torpederad bakifrån jhu.
Känns mycket säkrare att köra på vägar utan nämvärd trafik tills man blir så bra att man Har en chans att hänga med folk på bana om man nu prompt ska köra där.
(sen tycker nog iaf jag att vanliga vägar ger lite mer variasion än att harva på samma bana runt-runt-runt)

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
ingen kommer ihåg en fegis...!

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
David Jefferies, Martin Finnegan, jefla pussies!

Tror ingen gassar på gatan för att fila ner kanterna på däcken, det är kul helt enkelt. Sen att köra absolut på gränsen typ GR, Lamryttarn, etc det är bara galet.

Men jo så att ehh..

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
hihi låter som om någon hade tråkigt och ville skapa sig en debatt :)

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
För att återgå till ursprunget av tråden så håller jag fullständigt med:tummenupp
Har haft massor av supercoola killar i 25-årsåldern som instruktör som man sedan kör skiten ur på banan eller på små kurviga vägar:)

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
För att återgå till ursprunget av tråden så håller jag fullständigt med:tummenupp
Har haft massor av supercoola killar i 25-årsåldern som instruktör som man sedan kör skiten ur på banan eller på små kurviga vägar:)

Du sa just att du "vansinneskör" på små kurviga vägar.. :va

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki

Ähh dom har bara legat bakom för o vart snälla o inte vill köra om sin instruktör:D

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Buell

Det bevisar väl att instruktören lärt dem köra efter sin förmåga :tummenupp

streetspank

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
så jävla röd va
nej.

Det som vissa mediagnälljävlar uppfattar som "vansinnesfärd" uppfattar jag och många andra som en lugn och kontrollerad söndagsfärd.

Tar inte någons parti här, men vill lära dig att det är ok att köra fortare än skyltarna visar ibland, om man är rätt person och det är rätt väg vid rätt tillfälle.

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Hoj

Snark...
Så antingen kör du som ett svin på gata, eller så e grabbarna snälla å låter dig som "instruktör" ligga längst fram å leda tåget..

vart jobbar du som "instruktör" by the way...
låter konstigt att man i din pos. kör skiten ur folk på gata överhuvetaget..
(även om man bara inbillar sig det)...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...