Eller så ville dom ha utsikt över ?
Hahah vet du jag börja skriva det men jag vågade inte
Lite läskig förmåga ni kvinnor har o veta vad vi tänker fast vi inte säger det/skriver
Last edited:
Eller så ville dom ha utsikt över ?
Snark...
Så antingen kör du som ett svin på gata, eller så e grabbarna snälla å låter dig som "instruktör" ligga längst fram å leda tåget..
vart jobbar du som "instruktör" by the way...
låter konstigt att man i din pos. kör skiten ur folk på gata överhuvetaget..
(även om man bara inbillar sig det)...
Hahah vet du jag börja skriva det men jag vågade inte
Lite läskig förmåga ni kvinnor har o veta vad vi tänker fast vi inte säger det/skriver
Jag är sporthojsinstruktör åt smc.
Jag sa små kurviga vägar som jag kan väl, det är många coola killar som gasar som satan på motorväg som inte kan svänga när det kommer till kurviga småvägar. Sen menade jag inte att JAG tokkör utan att de nästan står still i kurvorna! Kurvteknik och mjukt flyt syftar jag på
Nu skapade man debatt igen
De kanske är smarta och inte tävlar på allmän väg. Gasa på en tom motorväg ser de som en bättre kalkylerad risk.
Förstod vad du menade men är bara lite uttråkad. Men är de så kassa kanske man ändå inte ska stressa dem.Nu snackar jag om att man SER att de kämpar för att hålla ett högt tempo men förlorar fart och smidighet genom bristande teknik, självklart generaliserade jag lite när jag sa coola 25-åringar så nu får jag väl hela det kollektivet mot mig?
Jag försöker bara promota våra SHK
Tack för komplimangen - Att vi tänker (iaf.) !!!
Man vill ju inte slita på hela däcket!
Jag är sporthojsinstruktör åt smc.
Jag sa små kurviga vägar som jag kan väl, det är många coola killar som gasar som satan på motorväg som inte kan svänga när det kommer till kurviga småvägar. Sen menade jag inte att JAG tokkör utan att de nästan står still i kurvorna! Kurvteknik och mjukt flyt syftar jag på
Nu skapade man debatt igen
Jag vet hur män tänker...tro mig
va kul.... va e krit. för att bli smc-instruktör?(ej ironi)
"-Jag sa små kurviga vägar som jag kan väl.´"
Näe... det sa du faktiskt inte...
å det låter lite som fusk då...
Vad blir man om man både pressar på bana och gata?
Samma här ...
Vi fixar nog inte en 1.14 på Gelleråsen heller
Köra fort på gata är läskigt (iallafall om man ska göra det överallt), skulle aldrig drömma om att åka runt och knäskrapa, då har man inte en chans att reda ut en oanad situation
På gata blir det mer mystempo, även om detta för tant Agda kanske framstår som värsta bombrepan. Körde på rörken första gången förra måndagen och tyckte det var sinnessjukt roligt, ska köra där imorn igen tänkte jag . När jag fått större hoj (nästa sommar) tänkte jag även uppdatera till större bana .
Bra med kåplöst, då är det mest jobbigt att köra fort längre sträckor, känns så löjligt att ligga limmad på tanken för att få det någorlunda bekvämt.
Jag anser inte mig själv som en vettvilling som kör på gränsen men inte fan kör jag lagligt. När jag kommer ut på en riktigt skön väg med grymma kurvor så är det klart man gasar på lite extra. Jag skulle vilja se hur alla ni "banåkare" kör på gatan. Tror inte en sekund på att ni kör i laglig hastighet hur mycket bana ni än kör. Sen är det lätt för banåkare att säga "själv kör jag av mig på bana" bara för att där kör man verkligen på gränsen. Sen när "ni" ligger och bara kör "allmänt snabbt" så är det ok för det är låååångt ifrån vad ni klarar av. Men jag kanske har helt fel, banåkare = laglydiga och icke banåkare = lagbrytande posörer.
Gött skrivet !
finns ett ordspråk som handlar om stenar och glashus,,, jag skulle vilja säga att här på sporthoj kastar vi inga stenar .. vi skjuter med hagelbössor i Glashus!
Gött skrivet !
finns ett ordspråk som handlar om stenar och glashus,,, jag skulle vilja säga att här på sporthoj kastar vi inga stenar .. vi skjuter med hagelbössor i Glashus!
Eller pilbåge i radhus?
App app app. Här på Spårthåj lyder ordspråket "Du skall inte kasta spjut i radhus" alternativt "Du skall inte kasta bävrar i trähus".
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|